hvordan man kan finde foder punkt i patch antenne?

V

vikrant2012

Guest
Jeg designer firkantet patch antenne med L-formede slids. og det er for dobbelt polariseret. så jeg er nødt til at lægge to fødepunktet, H-feed og V-feed. men im ikke i stand til at få hvordan man kan finde placeringen af, at to punkter.

Hej Vikrant2012 Ok.i var nødt til at læse, hvad du har skrevet par gange før jeg kunne få et hænge af dine spørgsmål. så du vil dual fodre din patch antenne. Jeg var kinda forvekslet med hvad dælen er H-feed og V-feed.Dual polarisering kan opnås på mange ways.one har to forskellige ædepladser 90 grader faseforskudt, samt finde to 50 ohm punkter på en patch, der er diaognally placeret. Dette er hvad jeg har forstået fra din question.if du gerne vil skrive Design, hvor du tager reference fra, vil det være lettere at løse dit problem Regards ChachitoEL.

Jeg er nødt til at designe dobbelt polariseret antenne, på 2,3 GHz til 2,7 GHz 17 dBi gain VSWR <1,5 HK BW = 65 VP BW = 7 Dette er hvad jeg ønsker at designe. og det er dobbelt polariseret antenne, så har vi to feed punkter i patch. der er H-(horisontal) foder og V-(lodret) foder punkt. uanset hvad. Jeg ønsker at vide om, hvordan du vælger foder punktet? og ifølge dig, hvilket design er bedst til mit behov?

OK.From hvad vi ser på. du vil have en patch antenne, hvis gevinst er 17dBI. Sandsynligvis noget lignende dette? [Url = http://www.antennamagus.com/database/antennas/antenna_page.php?dir=10] ANTENNA Magus - Antenne oplysninger | Den første antenne Design Software redskab af sin slags. | Antenna Design. Forenklet [/url] 17dBi ikke lyder lidt for ambitiøst. Regards ChachitoEL

ok. nu har jeg et spørgsmål. polarisering (hvis det er vandret eller lodret eller dual eller cirkulære, hvad) er afhængig af, hvad? og ja, jeg uploade mit design af plaster. og jeg ønsker at vide, hvor de skal vælge foder punkt? du fortalte, at det er to point på 50 ohm reg. er disse to point vælge tilfældigt?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back