hvordan man kan finde i / p og o / p spænding gynger (max og min)

• Thread starter prashant_sharma
  • Start date
P

prashant_sharma

Guest
Hej venner,
Jeg er meget forvirret om hvordan man finde ud af den maksimale og minimale input og output spændingsområder sige en differential forstærker (NMOS) med aktiv belastning (PMOS).Dens gerne, var jeg læser grå, Hurst bog om Analog integr CKT design, men couldnt gøre ud af noget om min tvivl.Jeg er ikke anle at regne ud, ligesom når en IC går i styrtet, som man går i styrtet, og alt det der.Viden om dette vil også hjælpe mig med at finde ud af max og min fælles indgang Spænding intervaller.
Kindly hjælpe ......

Om muligt bedes nogen kan forklare starter med at finde den driftsspænding intervaller af en simpel fælles kilde forstærker og kandidatniveau ta diff amp ....

Et andet tvivl thats aflytning mig er SW stabilitet analyse.Jeg vil gerne vide ABT fase margen, og hvordan man kan finde ud af.

Jeg ved, at ovenstående spørgsmål er for meget, men bare at jeg ikke er i stand til at finde ud af bøger ...
Tak

Prashant [/ img]

Godt at beregne gynger, u starte fra Grundligningen Vd> VG-Vt for transistorer at være i saturation.So fra toppen, u se overdrive af PMOS, hvorfor den maksimale spænding svinge skal være VDD-Vov. at finde den mindste værdi u se bunden NMOS transistorer, er det naturligvis ikke kan gå op til 0, hvorfor det ll moslty være at overdrive af NMOS transitors eller en blok af kredsløbet under det punkt, hvor produktionen er taget.

Prøv dette:
Beklager, men du skal logge ind for at se denne vedhæftede fil

Phillip E. Allen 's bog har detaljeret beskrivelse om opamp input / output-swing måling
- CMOS Analog Circuit Design, Second Edition
held og lykke

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back