hvordan man kan finde ud af, om der matcher i analog layout

S

s3034585

Guest
hej
kan nogen fortælle mig, hvordan man finder, om vi har opfyldt de matchende kriterier, mens designe layout.hver analog CKT har nogle matchende behov.så vi bruger fælles tyngdepunkt og interdigitised metoder til at designe layoutet.nu efter dette, hvordan du finder, at det layout, som vi har gjort, er at opfylde de tilsvarende krav eller ej.hvordan man vurderer, at den matchende ikke er opfyldt, og vi har brug for en yderligere indsats for at få en gd matchning.

Tak på forhånd

TAMA

Det er et spørgsmål, som næppe til at svare.For det første vil jeg tjekke matchende data fra Foundry.Næste Jeg vil tjekke det layout, typografi, der skal anvendes.efter layout, vil jeg tjekke paracitics ved ekstraktion og layout af øjnene.Endelig vil jeg tjekke post-sim resultater.

Yibin.

Kan nogen anbefale nogle materiale om matcher i anlaog layout?RF layout vil være den bedste.

Det er forhold til designer.Kun designeren vide, hvilke kredsløb er vigtigt.Så det centrale kredsløb vil blive layout omhyggeligt.

Layout afhænger af erfaring meget, og du kan beherske nogle regler for layout fra bøger.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back