hvordan man kan forbinde to eksterne computere?

S

syeda amna

Guest
Hej Jeg er newbie i netværk. Jeg ønsker at forbinde to eksterne computere. disse computer kan dele data. Hvordan kan jeg gøre dette? trinene, der er involveret i dette? Venligst guide mig, hvordan kan jeg gøre dette. Giv mig nogle refrences.

Tænker du på [url = "http://en.wikipedia.org/wiki/Vpn"] Virtual Private Network [/URL]?

Jeg har ikke prøvet det selv. Jeg formoder, du har brug for nogle software til establesh en vpn. Men jeg kender ikke nogen, der er gratis. Du kan finde noget, hvis du google for det.

er det det samme som klient-server arkitektur? hvad er forskellen?

der forskellige måder at forbinde computere. for eksempel i Windows OS u kan bruge fjernadgang værktøj. Skriv IP-adressen og u kunne være i stand til at forbinde to computere. Men u er nødt til at give adgang i den anden ende. også u kan bruge telnet og ftp protokoller for fjernadgang og fildeling. håber dette kan hjælpe u.

Hi guys, Jeg er en Systems / netværksadministrator. Jeg har brug for at få nogle detaljer om dit setup før jeg kan hjælpe. Hvis du ønsker at forbinde to computere sammen via fjernadgang, skal du sørge for at du har offentlige IP-adresser på disse systemer. Jeg gætter på, at kunne være en smule dyrere. Lad mig vide former for forbindelser, du har i øjeblikket, og måske kan jeg arbejde noget for dig ........

Hej jeg er newbie inden for netværk. Jeg ønsker at forbinde to eksterne computere. disse computer kan dele data. Hvordan kan jeg gøre dette? trinene, der er involveret i dette? Venligst guide mig, hvordan kan jeg gøre dette. Giv mig nogle refrences.
Jeg foreslår u prøve den gratis software LON mig .... det giver u gratis adgang til ur personlig computer fra hvor som helst andet sted i verden .... www.logmein.com softwaren er frit tilgængelig .. håber det hjælper

Er du overføre data mellem de to computere eller noget mere kompliceret som fjernbetjening login? Hvis det er enkelt dataoverførsel du kunne bruge TCP virtuelle kredsløb eller UDP datagrammer til at kommunikere mellem de to computere. Men hvis de er bag firewalls eller i en NAT internt netværk, som du bliver nødt til at gøre nogle konfirguration at tillade pakker igennem.

Er du overføre data mellem de to computere eller noget mere kompliceret som fjernbetjening login? Hvis det er enkelt dataoverførsel du kunne bruge TCP virtuelle kredsløb eller UDP datagrammer til at kommunikere mellem to eller flere computere. Men hvis de er bag firewalls eller i en NAT internt netværk, som du bliver nødt til at gøre nogle konfirguration at tillade pakker igennem.
tak for dit svar. Faktisk er jeg ønsker at sætte TCP-forbindelse mellem to eksterne computere, og de vil kunne udveksle deres data (batabases er involveret). Brugerne bliver nødt til at logge på ved deres brugernavn og passward. Hvad man skal gøre for at gøre dette? hvad stpes skal jeg tage? vil socket programmering er nødvendig for kryptering og dekryptering? bedes du give nogle gode tutorials om dette. Jeg er virkelig forvirret. : S

vil brugerne skal logge ind til den eksterne maskine eller bare køre et program på deres maskine, der kan kommunikere med den eksterne maskine? Jeg tror, vi har brug for at vide præcis, hvad du ønsker at gøre. for sikkerhed, du kan bruge SSL (Secure Socket Layer) - gøre en søgning på nettet. hvilket sprog er du ønsker at bruge? fx Java, C + +, VB,?

tak for dit svar. brugerne willl login til eksterne maskine. efter varification kan de være i stand til at overføre data. Jeg bruger Java og jeg har skrevet koden til serveren og klienten, som er i stand til at sende og modtage data, men det er alle på den samme computer. nu vil jeg vide, hvordan man gennemfører sådan, at en computer kan fungere som vært, imens den anden som klient. hvad er kryptering? hvordan man gør det? Jeg kender lidt om netværk. Vær venlig guide mig.

for Java klient / servere ved hjælp af stikkontakter kig på [url = http://download.oracle.com/javase/tutorial/networking/sockets/index.html] Lektion: All About fatninger (Java ™ Tutorials> Custom Networking) [/url] eller du kan bruge RMI [url = http://download.oracle.com/javase/tutorial/rmi/index.html] Trail: RMI (Java ™ Tutorials) [/url] for sikkerhed [url = http: / / www.oracle.com/technetwork/java/javase/tech/index-jsp-136007.html] Java SE Sikkerhed [/url] ser ud som du vil skrive en FTP type program, har du brugt FTP eller SFTP?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back