hvordan man kan forstå dræbte på fuld foldede differentieret

S

sissi

Guest
hvordan man kan forstå dræbte på fuld differentiale foldede cascode op amp? SR = Iss / CL eller SR = ID4/2CL?
45_1175843498.jpg

Jeg synes, det er SR = ID4/CL, forudsat CL kobles mellem Vout-og Vout +. Når indgangen er skældte i én retning, får du det fulde afløbet nuværende (ID4) går gennem enten Q5 eller Q6. Når indgangen gynger til de øvrige jernbane, de samme aktuelle skifter til den anden (Q6 eller Q5). Så det ser ud som den nuværende adgang til lade / aflade CL er simpelthen ID4

den maksimale strøm, der kan oplade produktionen hætten er simpelthen ID4 når et trin er anvendt ved indgangen, så SR> = id4/cl

hej, når et trin er anvendt ved indgangen, men en del af ID4 kan ikke ændre? fordi Q8 og Q10 opererer i mætning.

SL = I / CL.where CL belastningskapacitet. Nu bruger dette begreb u kan analysere kredsløb og får ovenstående ligninger. I differential forstærker den nuværende får skifte fra den ene gren til den anden, så mener, at dette også now får ur svar

hej, jeg ser, når ID11> ID4, 5,6 slukke, SR = ID4/CL når ID11

Så, for eksempel. når ID11> ID4, 5,6 slukke, SR = ID4/CL Da ID4 = 0.9Iss, Id11 = Iss derfor SR = 0.9Iss/CL når ID11

Hej normal tilstand: I4 = I2 + I8 (1) store og hurtige input: Q2 er slukke. Derefter Iout-= I4-I8 fra (1) => Iout = I2 = 0,5 * I11 sr-= 0,5 * I11/Cl simar ovenfor sr + =- 0,5 * I11/Cl => SR = I11/Cl

Hej, jeg hr_rezaee har fået answer.I11> I4 bør undgås, når vi desing.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back