hvordan man kan gøre ISE og Modelsim arbejde sammen?

S

skycanny

Guest
Jeg installere ise6.2 og modelsim SE 6.0 og kontrollere, at de er i stand til at arbejde henholdsvis samt arbejde godt sammen, når adfærdsmæssige funktion simulerer.
Men der er et problem, når ise og modelsim arbejde sammen for at gøre stillingen
simulering.Modelsim giver et hint som "# ** Error: (VCOM-19) Det lykkedes ikke at få adgang til
bibliotek 'simprim "på" simprim "." Jeg har udarbejdet en Xilinx simulering biblioteket
i ise, men de kan stadig ikke arbejde ordentligt, hvorfor?
Enhver hjælp ville sætte pris på!

are u at få det problem, når u lave post-sted og rute simulation?Hvis ja, så betyder det, at u havent gået gennem alle de rigtige trin af licens anlæg (fælles fix teknikker modelsim 6.x findes på nettet bære denne ulempe).Når u har gjort det, vil denne fejl automatisk forsvinde Insha -----.

Gå til http://www.xilinx.com/xlnx/xil_ans_display.jsp?iLanguageID=1&iCountryID=1&getPagePath=15338
U kunne have brugt compxlib kommando.Nu bliver du nødt til at kortlægge "simprim" biblioteket, således at det bliver afspejlet i din modelsim.ini.Brug vmap kommando giver den nøjagtige placering af ur simprim bibliotek.Jeg håber, det kan løse ur problem.

hej,
på modelsim vsim promp type VLIB SIMPRIM
dette vil skabe simprim bibliotek i biblioteket vinduet.
Så gå til Compile fanen ...i, at også vælge kompilere ..derefter i biblioteket rullemenuen vælge simprim ..derefter åbne d: \ Analog Devices \ vhdl \ src \ simprims ...Vælg alle, og tryk derefter på kompilere ...efter udarbejdelsen sker igen ved at trykke kompilere ..gøre det tre gange ...efter at lukke modelsim GUI og igen køre testbench ..Denne gang vil det være ok ....Må fortælle mig, om eventuelle problemer, er der

Venlig hilsen,

Tak for alle jeres svar

Sent opdagede jeg, at jeg ikke sepcify den korrekte sti Simulator når compling bibliotekerne i ISE.Så jeg sepcified den korrekte sti og gentog processen, og denne gang er det fungerede godt.I sidste ende.bibliotekerne blev kompileret meget godt, og ISE kan arbejde sammen med Modelsim frit og rigthly.

Venlig hilsen

Har vi brug for at interface værktøjerne til at arbejde samtidig?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back