hvordan man kan gøre kobber hælde i Eagle?

E

ex4

Guest
blev forvirret at gøre kobber hældes i Eagle. har brug for assistent om, hvordan 2 gør det: |: |

Hvor mange lag pcb ru gøre? Den nemmeste kobber hælde op til 2-lags PCB i HV set er i sprint layout. Det er som en leg.

jeg kun gøre højst 2 lag, bund og top. usully for hjemmelavede PCB, men blev forvirret om, hvordan 2, gør kobber hæld?? bruge polygon eller hvad??

Klik på "Polygon", type Gnd (eller dog din jord er opkaldt), vælge en passende bredde> 0 (medmindre du ønsker at genere dit PCB producenten), og tegne grundplanet. Du kan se flyet efter at have klikket "Ratsnest" - det er det

wow, flot: D btw, hvordan du ændrer afstanden mellem pour og signalet kobber linie? eller nogen komplet ørn tutorial, der dækker denne detalje sag?

Dette kan justeres med Isoler parameter. Men du bør overveje hjælp vedrørende dette spørgsmål, da det desuden afhænger af design regler (type: "help polygon")

Jeg plejer at bruge 2-lags PCB design, med det øverste lag er indstillet som jumper lag. Jeg kan sagtens gøre det i OrCAD, hvordan 2 sætte det op i Eagle?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back