hvordan man kan gøre linux dvd og NTFS-problem

A

asueee0

Guest
1.alle RHEL distributioner er i cd-format, hvordan man laver en DVD baseret på cd'er, så jeg ikke behøver at skifte cd'er under installationen.2.Jeg har lige fundet, at jeg ikke kunne intakt linux (det vil sige, at det ikke kunne finde de billedfiler), hvis de billedfiler gemmes på en NTFS-partition, jeg er nødt til at flytte dem til en FAT32-partition, jeg virkelig ikke ønsker at konvertere min NTFS-partition til FAT32, er der alligevel for at løse problemet.

Hvilke distro er U bruger?
SUSE, Fedora, Debian kommer i dvd-format U kan endda downloade SUSE dvd-billede fra deres site.
OK de fleste af de tidligere nævnte distro's do støtte NTFS-partitioner, så det virkelige problem er, at din distribution installerer bruger en gammel kerne eller en laking nogle af de moduler, der ikke er nogen Vay omkring dette uden at bruge en opdateret kerne.
Om DVD hovedstol der er en vej uden om dette, men det er distro beslægtede?
Den simpleste ting at gøre, er at kopiere hele indholdet af dine cd'er til en mappe på din harddisk, holde den oprindelige træstrukturen, og derefter få IsoBuster http://www.isobuster.com/ og uddrag den boot recored fra dig startbar CD .Næste bruger Nero eller en anden DVD-brænding gøre en brugelig til opstart DVD:
På ekspert træk valgte bruger image fil (den fil, du udpakkede), nr. emulering, Nuber af sektorer til at indlæse 4, og belastning segment af sektorer i Hex: 07C0

Ok efter at have læst alt dette vil jeg nævne, at nogle distributioner indeholder en CRC-kontrol af tne medium, billede, du installerer fra og kan ikke tillade dig at gøre dette.Jeg har gjort det med Suse 9.1 held og Mandrake held.
Hope this helps
igen, hvis du har den båndbredde tjekke dette site:
http://en.opensuse.org/
og downloade SUSE 10,1

Hej
At få adgang til NTFS-filsystemet, du har din kerne forenelig med NTFS.Prøve at oversætte en ny kerne med NTFS støtte i filsystemet afsnit.Eller kan du få en kompileret kerne pakke af din disto.

Prøv passerer 'mount-t ntfs .....'.

konvertering af eksisterende cd'er til dvd'er kan være rodet.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back