hvordan man kan generere. LEF-fil

N

niladri.s.debnath

Guest
Hej alle, Kan nogen fortælle mig, hvordan man kan generere. LEF filer og værktøjet til at generere det .......

du har brug for Cadence IC445 værktøj, SOC møde, Synopsys værktøj, virtuose GUI eller GDS af Analog blok. Når du får. Lib-fil, kan biblioteket compileren bruges til at få. Db-fil. Nu Design compileren / primetime kan bruges til at læse db og få Verilog-fil ved tilbage annotation

<span style="color: grey;"><span style="font-size: 10px">---------- Indlæg tilføjes 10:27.. - --------- Forrige post var på 10:24 ----------</span></span>
[url = http://www.cadence.com/Community/forums / p/11097/13103.aspx] Generering af en LEF-fil fra et layout - Cadence Fællesskabet [/url] http://www.edaboard.com/thread166379.html

Hej ckshivaram, tak for svar, faktisk er jeg en elev, så kan u fortælle mig i detaljer, hvordan du opretter LEF-fil, lige fra design indrejse, hvilket betyder, skridt bør følge hvilket trin, så jeg kan forstå de ting helt. Jeg vil være meget taknemmelige til U hvis U kan fortælle mig i detaljer.

hvad er de værktøjer, du har viden om??? har du arbejdet på nogen værktøjer som i nu??? Du bør have kendskab til et hvilket som helst værktøj, før du gør denne øvelse ...

Hej ckshivaram ya Jeg har arbejdet med Synopsys værktøjer - VCS, design vision, og i kadence - støde på. 8,1 [SIZE = 1 ]---------- Indlæg tilføjes 15:48 ---------- Forrige post var på 15:46 ----------[ / size] [/color] Hej eklikerooms tak for svar, men faktisk har jeg ikke hørt noget om abstrakte generator, i vores kollegium Synopsys og kadence er til rådighed, vi har lært dem, kun ........ Kan u fortælle mig, hvordan man bruger en af ​​disse til at generere LEF filer ...........[ COLOR = "Silver"]

kontrollere dette [url = http://www.eit.lth.se/cadsys/abstract.html] abstrakt [/url]

Du kan kontrollere om du har abstrakte generator til rådighed ved at gå til din icfb af CIW i Cadence, og derefter klikke på Funktioner. Der bør være et abstrakt generator opført mulighed.

Hej Ckshivaram Faktisk har jeg kontrolleret for abstrakt generator værktøj, det er ikke der. Så kan u fortælle mig noget anden måde at generere LEF. Please hjælp mig.

I Kadence Encounter, følger beskrivelsen for at generere LEF for ur blok. Håber dette hjælper .... lefOut SYNTAX lefOut [-5,3 | -5,4 | -5,5 | -5,6 | -5,7] [-noCutObs] [-stripePin [-PGpinLayers]] [-specifyTopLayer [-extractBlockObs]] [-extractBlockPGPinLayers] BESKRIVELSE Genererer hierarkiske design abstrakt (LEF ) oplysninger for den aktuelle dirigeres block-level design. Som standard oprettes lefOut magt og jord benene på design, og skaber cut-outs (forhindringer) i blokeringer for signal pins, magt og jord stifter, Vias, og magt og jord striber. Udgangen LEF fil indeholder antenne information, hvis du kører antennen kontrol, før du kører en top-down metoden ved hjælp af lefOut kommando. I en bottom-up-flow (hvor blokken ikke var oprettet ved hjælp af createPartition kommando), normalt du oprette en simpel LEF abstrakt, der indeholder: - en obstruktion (OBS) form pr routing lag - signal ben placeret langs blokken grænsen - power pins for top metallag Hvis blokken brugte fire routing lag ud af en mulig seks lag, ville du køre følgende kommando: lefOut-noCutObs-stripePin-PGpinLayers 4-specifyTopLayer 4 Du kan bruge lefOut kommandoen efter routing en blok-level design . Parametre

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back