hvordan man kan kryptere / dekryptere BMP og JPEG-billedfiler?

J

john2020

Guest
Hej alle,

mit projekt er på hvordan man kan kryptere / dekryptere BMP og JPEG-billede files.i har en idé om dette.

En enkel måde at kryptere en streng af tegn data eller binære data er at danne en "tilfældig" streng af bits, så længe den oprindelige "besked" og "eksklusiv eller" (XOR) denne tilfældig streng af bits med den oprindelige meddelelse til give en "krypteret besked."Hvis modtageren af beskeden veed at danne den samme "tilfældige" streng af bits, vil en anden "eksklusiv eller" de tilfældige streng af bits med den krypterede besked dekryptere beskeden.hvis nogen har flere forslag, pls hjælp me.reply mig så tidligt som possible.i ønsker at vide om de krypteringsalgoritmer bedst egnet til dette projekt.

hilsen
john

hej

SO ur tale om en metode opkald steganografi ...Jeg håber spelt det korrekt ..Der er nogle standardiserede metoder til at gøre det .. det bedste redskab til at realisere det hurtigt er MATLAB og pls do google for nogle papirer og selvstudier i denne forbindelse

_helios

Der er en dejlig hjemmeside, hvor der er nogle gode materialer ...kassen, at ...

http://www.jjtc.com/Steganography/

Jeg har læst noget om dette fra artiklen er nævnt som: "steganografi: Seeing usete af Neil F. Johnson og Sushil Jajodia. IEEE Computer, februar 1998: 26-34"

Du kan finde denne fra samme indsatte linket ovenfor.& Også kassen den side omhyggeligt du kan finde mange ting derfra ...

cheers ...

hi sinu

det link, du gav var virkelig god, og informative.i ønsker at skjule noget tekst / data i et billede ved hjælp af kryptering til BMP file.if du har nogle idéer, deler her.

tak
john

Hej
Er dit projekt om kodning og dekodning eller kun i Kryptér.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back