Hvordan man kan måle den periode af en RC oscillator præcist?

S

sorata

Guest
hej alle jeg gør simuleringen af en RC oscillator, i Nanosim. Jeg vil gerne vide hvordan jeg kan måle den periode, hvor uret output præcist i turboWave. Jeg har prøvet TurboWave brugsanvisning, men fik ikke svaret. Tak for din hjælp!

Hvis du bruger hsim / nanosim, der er måling redegørelse. Det er nødvendigt at få mere end 1000 periode, data og gøre statistisk analyse for at få gennemsnitlig periode.

cscpoe kan måle periode bruge den til at åbne. fsdb fil

[Quote = yaxazaa] Hvis du bruger hsim / nanosim, der er måling redegørelse. Det er nødvendigt at få mere end 1000 periode, data og gøre statistisk analyse for at få gennemsnitlig periode. [/Quote] tak, men jeg ønsker at måle værdierne for hver periode for at få variation af oscillator output. nogen råd? [Size = 2] [color = # 999999] Tilføjet efter 3 minutter:. [/Color] [/size] [quote = flushrat] cscpoe kan måle periode bruge den til at åbne fsdb fil [/quote] mange tak først, hvis Jeg bruger hspice at gøre simuleringen, kan csope måle hver periode værdi. men mit spørgsmål er, hvordan man måle det i Nanosim. Kan du give nogle oplysninger om. fsdb fil?

evercad kan gøre jobbet. kan du henvise brugermanualen. Det eneste du skal gøre er at skrive et mål script og køre det med. fsdb filen.

[Quote = yaxazaa] evercad kan gøre jobbet. kan du henvise brugermanualen. Det eneste du skal gøre er at skrive et mål script og køre det med. fsdb filen. [/quote] men jeg ikke har "evercad". ethvert muligt at dele softwaren?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back