Hvordan man kan reducere Synopsys værktøjer loading tid?

P

parkesp

Guest
Hej Jeg koreanske ingeniør jeg har nogle problemer. Det er Synopsys værktøjer loading tid. måske Det tager 3 eller 4 minutter. før sidste måned, tager det 2 sekunder Sidste måned, mit firma tilføjede server hdd og omstrukturering hver server. efter server arbejde, har Synopsys værktøjer for lang start loading tid. Jeg tror, at værktøjet stien og værktøj licens dont have problem. hvilke grunde der er årsag mine redskaber problem? Hvis du ved, at problemet, plz svar til mig. tak [syntaks = Verilog] [/syntaks] [syntaks = select_listing] [/syntaks]

Hej, Der er muligvis to typer af problemer .. maskintype: i den forstand, som maskinen ypu er påberåber Synopsys værktøj. AMD baserede eller Intel-baserede. en anden ting om du lægger på lokal maskine eller via et distribueret proces som LSF / GRD. Nogle gang er der kun få dedikeret maskine for disse ting. Tjek dig IT-team på dette, hvis der er nogen specifikke maskine tildelt efter omstruktureringen. Hukommelse: hvor meget hukommelse er u bruger? Hvis du bruger en dedikeret maskine, bedes du tjekke hukommelsen for denne maskine. Hvert værktøj har nogle minimumskrav .. Venligst cehck disse også. Så dybest set det er ikke problemet med Synopsys værktøj .. dens problem i dit netværk indstilling.

Tak for din kommando Jeg tror, at det ikke var vores netværk problem. Måske er det på grund af shell-program's problem primetime og design compiler og Astro er shell-værktøjer

Hej, jeg har ikke ensbetydende med, at dens du netværk problem .. Min pointe er .. at dets kan være på grund af INDSTILLING til at lancere VÆRKTØJ relateret til NETVÆRK. Som du nævner, at det kan være på grund af Shell-program, ya du har ret .. det kan være .. eller kan noget i forbindelse med hvert modul / wrapper, hvor du har defineret netværksrelaterede indstilling.

kontrollere, om Hyper Threading er aktiveret eller deaktiveret i ur maskine? vi har set scenarier, hvor hyper threading (eller multi threading) undertiden langsommere Synopsys værktøjer

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back