Hvordan man kan simulere Chopper forstærker?

P

Pipeline

Guest
Da vi nødt til at sætte 2 pulssignal som 2 faser, hvis vi bruger forbigående sim, hvordan man kan simulere AC gevinst på forstærkeren? Tak!

Hvis du har adgang til Cadence Spectre, PSS & PAC vil gøre arbejdet.

ja, jeg bruger Spectre. Men jeg ved ikke, hvad PSS eller PAC står for, ville du give mig nogle oplysninger? tak!

Hej, For at måle AC gevinst, skal u at give fm på både input og AC = 1 ved en af de positive eller negative input. Derefter måler gevinst ved at klikke på VF på lommeregner, skal du klikke på både produktion noden, og klik derefter på både input node og model formlen i beregning og plot. så vil du få ac gevinst. angår, suria3

2 Pipeline: Disse en slags analyser Spectre bestemmer. RTFM.

Jeg synes, det er nemt for Spectre at simulere hakke forstærker ac ydeevne. Men hvad med at bruge Hspice?

Rørledningen, PSS er en frekvens baseret analisys. Det bruges til swithched kondensator kredsløb og mixere. Brug af denne analisys er det muligt at kende den gevinst, der svarer til forskellige input frekvens tager i betragtning frekvens oversættelse virkning. Du kan finde flere detaljer i manualer og tutorials. Også nogle oplysninger om Ken Kundert (Cadence forfatter) hjemmeside: http://www.designers-guide.org/Analysis/ Håber det hjælper

Til skal81 Hvor kan jeg downloade manualen eller tutorial af Cadence Spectre? Har yo har det?

Hej nedenfor; jeg vedlagt tutorials at forklare hvordan man bruger mange analyser i spøgelset, herunder PSS, PAC .... simulere fasestøj .... osv. .. håber at hjælpe dig med hensyn Hussein Adel ASU egypten

Hej husseinadel, Mange tak. Kender du hvor man kan få en vurdering kopi af Spectre?

[Quote = husseinadel] Hej er dette den kadence hjælpe dokumentation? thand u. nedenfor; jeg vedlagt tutorials at forklare hvordan man bruger mange analyser i spøgelset, herunder PSS, PAC .... simulere fasestøj .... osv. .. håber at hjælpe dig med hensyn Hussein Adel ASU Egypten [/quote]

og hvordan man kan gøre støj analyse om en chopper forstærker i tran sim

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back