hvordan man kan slippe af stangen, mens holde nul?

L

lxcpku

Guest
Hej, alle i en eller anden ansøgning, for at sikre stabilitet, jeg gerne slippe af med pole, mens holde nul. men jeg donot vide, hvordan man opnår dette. nogen kunne fortælle mig? Et andet spørgsmål: hvordan man får nul-udtryk uden at udlede overføringsfunktion. thx meget

Jeg tror ikke der vil være et generelt svar til dig 1. spørgsmål, for 2. spørgsmål, jeg ved ikke, om der er nogle generelle metode til at finde nul (stort set) ved inspektion, men i nogle tilfælde kan det, henvises til Razavi design af analoge CMOS IC, side 176, sidste afsnit, så vil du få den idé.

[Color = orange] / / / / hvordan man får nul-udtryk uden at udlede overføringsfunktion. / / / / [/Color] Jeg er også i brug svaret for, at .. alle jeg kender er jeg kan udlede ligningen for pol og nul fra kendskabet til Transfer-funktion .... hjælpe amerikanske thro ur explainations ..............

[Quote = maninnet] Jeg tror ikke der vil være et generelt svar til dig 1. Spørgsmål, for 2. spørgsmål, jeg ved ikke, om der er nogle generelle metode til at finde nul (stort set) ved inspektion, men i nogle tilfælde kan det, henvises til Razavi design af analoge CMOS IC, side 176, sidste afsnit, så vil du få den idé. [/quote] thx u for ur hjælp og også jeg fik en anden måde at vurdere nul, dvs som vi ved, at der er to grene fra input til output, når strømmen gennem to grene er lige, så vi kan tilegne sig nul

Der er to grene fra input til output, når strømmen gennem to grene er lige, så vi kan erhverve nul
de to strømninger er ens, men deres ledelse nødt til at være modsatte [size = 2] [color = # 999999] Lagt efter 2 minutter: [/color] [/size]

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back