Hvordan man korrekt gøre chip gulvet planlægning?

Q

quaternion

Guest
Jeg er nybegynder inden for layoutet. Jeg vil vide, hvordan forskellige dele af et analogt system, er arrangeret på silicium-området. Hvis for eksempel hver enkelt del er tildelt et bestemt område, er firkantet dette vil affald silicium område & hvis hver er tildelt et fast område, som kan være et rektangel, så det vil være svært at optimere området brug. Og i begge tilfælde er systemets ydeevne vil blive påvirket af de forskellige positionering & dimensionalitet i forskellige dele af systemet. Hvem er ansvarlig for at sådanne arrangementer er det de analoge designere af forskellige dele? Og Hvordan? Og jeg vil gerne vide hvad med strømstyring af forskellige dele, for eksempel, hvordan myndigheder kan arrangeres med forskellige dele af systemet? Please, tydeliggøre disse for mig, eller anbefale en god kort henvisning.

Bare for at undgå at skrive det samme igen og igen, lave en søgning på samme forum om Floorplanning, jeg kan huske mindst 2 eller 3 emner, hvor jeg gav mine kommentarer og anbefalinger om Analog chips Floorplanning. Desuden vil jeg anbefale dig at læse Alan Hastings bog The Art of Analog Layout, det har nogle interessante Floorplanning oplysninger, og mere, hvis du er en newbie, dette er en "skal læse" ...

Jeg er ked af, jeg gjorde en hurtig søgning og tænkte, at det meste af gulvet planlægningen drøftelser om digitale gulvet planlægning. Efter lidt søgning stadig dette spørgsmål tilbage. [Quote = kvaternion] for eksempel, hvordan myndighederne kan arrangeres med forskellige dele af systemet? [/Quote] Specielt hvis de regulerende myndigheder leverer digitale og analoge blokke (støjende & støjfri blokke).

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back