Hvordan man laver bil tændspolen tænde bål?

D

dannyngweekiat_85

Guest
Har man brugt denne før for at genererede gnist? Jeg gør noget lidt ligesom lettere. Nødt til at tænde bål ved hjælp af en bil tændspole. Jeg aldrig bruge en tændspole og 1. tid til at beskæftige sig med magt kredsløb som ussual jeg kun gøre digitale lavt strømforbrug kredsløb. Jeg bruger cicuit herfra, H + + p: / / www.geocities.com/CapeCanaveral/Lab/5322/coildrv.htm jeg ønskede at gøre en sparkgap for den at lyse op på tingene. noget som dette, ------------ a | hul | ------------- b Hvor kan jeg forbinde til terminalen i gnistgab? ---|+ -------| HV ---|- Hvor kan jeg forbinde de 2 førende? +, _ Eller HV? Mind the draiwng ... Bad i tegning ... håber nogen kan hjælpe mig. Og håber også post i den rigtige undergruppe (analoge kredsløb): P

Du kan skifte spolen med en enkel tænding IGBT (behov Heatsink)

[Quote = dannyngweekiat_85] Har nogen brugt denne før for at genererede gnist? Jeg gør noget lidt ligesom lettere. Nødt til at tænde bål ved hjælp af en bil tændspole. Jeg aldrig bruge en tændspole og 1. tid til at beskæftige sig med magt kredsløb som ussual jeg kun gøre digitale lavt strømforbrug kredsløb. Jeg bruger cicuit herfra, H + + p: / / www.geocities.com/CapeCanaveral/Lab/5322/coildrv.htm jeg ønskede at gøre en sparkgap for den at lyse op på tingene. noget som dette, ------------ a | hul | ------------- b Hvor kan jeg forbinde til terminalen i gnistgab? ---|+ -------| HV ---|- Hvor kan jeg forbinde de 2 førende? +, _ Eller HV? Mind the draiwng ... Bad i tegning ... håber nogen kan hjælpe mig. Og håber også post i den rigtige undergruppe (analoge kredsløb): P [/quote] For gnistgab, og den ene terminal forbindelse til jorden, en til HV terminal tændspole. For tændspole, tilslut HV terminal til gnistgab. + Til + batteri, - til en terminal i en switch (som et par af kontakt, transistor, forbinder ...), ene terminal på kontakten til jorden. - Batteri forbindes til jord. Vær omhyggelig med at lave gode og pålidelige forbindelser. nguyennam

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back