hvordan man laver en enhed får ikke Invertering amplifiler

A

abishek007

Guest
Hej Alle

Jeg arbejder på mit skibsførere projekt om Fase låse sløjfe.Jeg er nødt til at gøre en enhed få forstærkeren til at optage det i mit charge pumpe design.Jeg tænkte på, hvordan man
gøre det med få komplikationer.også kan jeg bruge 2 invertere serieforbundet???
Jeg vil sætte pris for dit svar

hej,

Jeg tror du har brug for at være mere specifik i dine spørgsmål.Det er, vil du bruge OP-AMP i dit kredsløb, eller er det en transistorer kun kredsløb?
hvis OP-AMP kan bruges, så brug det til dette formål.Brug af en Op-AMP vil gøre arbejdet meget let for dig, så du vil ikke betragte kredsløb bag heller Infront det operationelle forstærker, da det har meget høj Indgangsimpedans og meget lave Udgangsimpedans.
Men hvis du skal have trasistors i din kreds, vil jeg foreslå at forbinde fælles Collector Transistor kredsløb, eller Darlington par transistor for en høj Indgangsimpedans.
som med din inverter spørgsmål,
er du nødt til at fortælle, hvad du mener med inverter, er det en fælles emitter transistor-forbindelse?Hvis ja, så ville jeg helst ikke at bruge dette af to grunde:
1 - Ekstra arbejde og komplikationer.
2 - gevinsten i dette tilfælde skal være svækket efter at den sidste fase.

Sagt på enhedsprincippet follower konfiguration, gøre Rf = 0 n Ri = inf, betyder blot kort ur output med input

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back