hvordan man laver I / O-kredsløb for pic16f84a kan bruge med vb6

M

meoraiman

Guest
Hej gutter
Jeg er en studerende har brug for flere oplysninger for at gøre min sidste år projektet ...så jeg brug for hjælp til at finde i / o kredsløb for pic 16f84a kan bruge med vb6 .. fordi
jeg bruger vb grænseflade til aktivt at pic ..projektets mål er,
at hvis eleven kommer til universitetet de skal røre ved de studiekort til stregkode-scanner, så hvis data passer i databasen Jeg har bygget i vb6 det sendes impuls til pic bruger I / O-port for at åbne porten ... håber nogen kan hjælpe mig.

Hej kan du enten bruge en seriel port eller FTDI usb -> serielle. Kig i doc af Vb6 hvordan man åbner serielle porte og parallelle porte.Er i virkeligheden meget enkelt!

Hi meoraiman,

Hvis du ikke kræve en masse data, der skal indberettes eller meget høj hastighed, jeg
vil anbefale du enten bruge RS-232 eller du kan bruge den parallelle port på computeren og binde den (via en buffer eller opto isolerede) til IO på din Bil.

Hvis du går ned RS-232 sti, som eltonjohn sagde - kan du bruge FTDI USB-> RS232 konverter, eller du kan bare bruge en RS-232 transceiver (f.eks MAX232) med et par caps (alle standard documentated på databladet ting).

Der er dynger af info om dette på internettet.Google vil hjælpe!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back