Hvordan man opbygger en digital vægt gauge

N

noval

Guest
Hej, Alt hvad jeg ønsker at bygge en digital vægt, måler, der kunne måle vægten nogen ovenfor. Fortæl mig, hvad sensor, som jeg kan bruge.

Hej, De kaldte som "vejecelle". Hvis du åbner Google, skriv "vejecelle" og søgning, kan du nå mere end 100.000 links. Nyd det .. :)

Hej alle kære forsøger at bruge gage sensor eller last sensor eller jeg ønsker at give dig en ny i Energistyrelsen, at jeg arbejder på Mau du kan hjælpe mig i det, der ved hjælp af afstanden sensoren den metode, vi ønsker i vores expermint en ideel plade (nogen stander på det) og fixiate afstanden sensore under den, og når vi anvendte Wight af foden kroppen til th ebending af metallet, vil vi beregne Wight easly jeg vil prøve det i første omgang bruger vi det i beregne Strok magt kan det succes prøve og sige hej: idea :: D

jeg er slaso anmodet om dette en venlig skrive en god info

Du skal mere konkret om dit projekt, kan man hjælpe dig, hvis du giver mere præcise oplysninger, for eksempel, hvis du ønsker at bygge digitalt veje meter så skal du bestemme: 1. Hvad føler du skal bruge 2. hvad controlleren skal du bruge 3. indgang 4. output 5. funktionen og snart

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back