hvordan man tjekker specifikke spore bredde i en routing lag ..

S

sapphire_2010

Guest
Hej Jeg bruger allegro16.2 jeg har en bestyrelse dirigeres med 5,6 og 10 mil spor bredde. Nu har jeg behov for at ændre alle 10 mil spor bredde til 8mils. Hvordan du gør dette. og hvis kun nødt til at slette eller fremhæve 5mil spore bredde så hvordan ville jeg vælge eller highlight.please hjælpe tak på forhånd. SA

Hej safir, klikke på, hvis du vil fremhæve nettet vælge DISPLAY ---> Tildel farve og derefter vælge (højre side) finde på at vælge det, som man kommer til at fremhæve som netto, symbol, pin osv. og vælge farven fra muligheden buttton . Hvis du ønsker at ændre 10 mil til 8 mils spore først vælge setup ---> begrænsninger ----> fysisk arbejde rum begrænsninger vil åbne og vælg derefter netto lag ændre spor bredden én efter én (sikrer der netto kommer til at ændre ) eller Delete, der netto vil ændre, og vælg derefter linjebredde 8mils og derefter route det

Hej, du vil ændre tracewidth fra 10mils til 8mils, kan du bruge den vedhæftede script. bare kopiere denne fil i dit projekt folder.then åbne din bestyrelse fil i allegro. I kommando vinduet skrive dygtighed belastning "cwidth.il", så skriv kommandoen cwidth vises et vindue, hvor du kan vælge og ændre tracewidth i et bestemt lag.

vi dint fundet noget script til at finde de konkrete spor bredde. bedes du kunne u sende mig manuskriptet til vores brug at tjekke dette ud ... Jeg tror, ​​vi virkelig brug for dette, hvis denne taske kan arbejde ordentligt .. . Tak for scriptet !!!!!!!!!:|

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back