Hvordan man vælger en kombination af PVT?

I

IC_Lee

Guest
Hej, alle Jeg er en novice på at designe analoge IC. Jeg har to spørgsmål her. Jeg vil gerne vide, hvordan man vælger en rimelig kombinationer af PVT (proces, forsyningsspænding, temperatur). Hvilke kombinationer er nødvendigt at køre simulering? Og så min chip tilbage fra støberi vil fungere godt. hvad er forskellen mellem alle former for proces tilstand (f.eks typiske, ss, FF, SF, fs, osv.)? Sådan at modulere dit design til at tilpasse sig enhver ændring af PVT? Tak for alle svar!

Jeg har altid køre tre simuleringer for at kontrollere kredsløb. Typisk sag: TT, VDD 0%, 40 grader Worst case: SS, VDD-10%, 125 graders Bedste sag: FF, VDD +10%, -25 grader

[Quote = silicium] Jeg har altid køre tre simuleringer for at kontrollere kredsløb. Typisk sag: TT, VDD 0%, 40 grader Worst case: SS, VDD-10%, 125 graders Bedste sag: FF, VDD +10%, -25 grader [/quote] Jeg kører også disse tre, men jeg don 't vide, om de er nok til alle de design.

Jeg tror u'd hellere prøve alle de simulering hjørner: tt + 55 ff - 25 ff + 110 ss + 110 ss - 25

Det afhænger af både dit design og applikationer. Faktisk er der en anden stilling drøfte dette problem, hvis min hukommelse ikke svigter mig. Du kan søge efter det:) hilsen, jordan76

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back