hvordan man vælger fuse

S

student11

Guest
mit system magt 3.3V (at) 600mA (max)

inrush nuværende er 1.2A

som fuse har jeg brug for.

Den fuse rating afhænger af den aktuelle belastning og ikke den belastning Spænding.Sikringen er ikke udsat for den belastning spænding.Du får hurtig og langsom blæser sikringer.Sikringen Aktuel karakter skal være staedy tilstand belastningsstrøm.Ved at vælge en langsom slag fuse in-rush curent vil ikke blæse sikringen

For inrush specs, se på jeg ˛ t Sikringen.Producenter ofte post I / t currves, så du kan vælge lige sikring.
Sikringen er beskyttelse anordning, så den første ting du skal vælge, er, hvad gør du beskytte?Efter dette valg er foretaget, definere maksimale driftstryk niveauer og "skal skære" niveauer for inrush og drift af nuværende og maksimal energi (I ˛ t) for beskyttet enhed.
Vælg derefter passende sikring, så du har en rimelig beskyttelse uden gener blowouts.
Hvis strammere beskyttelse er påkrævet, kan du altid reducere inrush nuværende ved at bygge start kredsløb.NTC modstande kan også bruges til at reducere inrush nuværende, så sikringen kan vælges med hurtigere reaktion og tættere nuværende ratingsystem til nominelle strøm.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back