Hvordan rulles sammen sløjfer automatisk

K

khorram

Guest
Hej alle,

Jeg leder efter en software (værktøjer), som er i stand til at oprulle sløjfer, hvor "pause" instruktion findes.

Venlig hilsen,
KH

Hvilket programmeringssprog?Hvilken platform?

MinGW's C-compiler (GCC) gør det, når jeg angive-funroll-sløjfer mulighed.

Hvis du kan vise et eksempel funktion, der indeholder den sløjfe, som du kræver, så måske nogen kan afprøve forskellige oversættere.

Hi echo47,

Jeg har brug for en software, der kan rulles sammen sløjfer automatisk.Det svarer til, hvad højt syntese værktøj gøre, men jeg ønsker kun at oprulle sløjfer uden at planlægge og bindende processer, der udføres af højt syntese værktøj.
For eksempel overveje følgende kildekode:

for (i = 0; i <MaxN; i )
(
for (j = 0; j <MaxN j )
(
en = j;
for (k = 0; k <i, k )
(
a = en [k];
if (a == j)
(
en = -1;
break;
)
if (abs (ki) == abs (aj))
(
en = -1;
break;
)
)
if (j == MaxN)
(
....
)
)
)

Jeg er under udvikling i C (Visual Studio C 6.0) kører i Windows-platformen.Men jeg plejer at bruge ren C i at udvikle nogle mønstre.Jeg sætter stor pris på, hvis du kunne hjælpe mig eller lad mig det vide nogle relaterede websteder for at hente et sådant redskab.

Venlig hilsen,
KH

Jeg forstår ikke, hvordan syntese værktøjer (syntese af hvad?) Vedrører Visual Studio.

Kan du skrive en komplet funktion, der let kan samles og afprøves.

Hej,

thank you very much at komme tilbage til mig så hurtigt.Højt niveau syntese er en proces, syntese en adfærdsmæssig beskrivelse til RTL (Register overførsel niveau) i hardware-design.Som en kendsgerning, vil jeg gerne udarbejde en C-baseret beskrivelse og få en anden c-lignende beskrivelse, hvor alle løkker er rullet ordentligt.Med andre ord, kender du nogen software eller CAD-værktøjer, der får C-baseret beskrivelse som input og genererer en C-lignende beskrivelse som produktion, hvor sløjfer er rullet helt?

Venlig hilsen,
KH

HDL syntese til RTL - ok jeg forstår det.

Jeg har ikke set et værktøj, der unrolls C sløjfer og derefter output C kildekode.C compilere normalt output enten montør kildekode eller binær maskinkode.Jeg har set rullede sløjfer i forsamlingen kode output fra forskellige C compilers.Den compilere kan ikke fuldt ud oprulle sløjfer med store iteration tæller.

Anyone else har forslag?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back