Hvordan til at beregne THD, THD + N, SNR af Switched Cap Filter

S

shady205

Guest
Hej Venner .. Kan nogen fortælle mig hvordan man beregner THD, THD + N, SNR af Switched Capacitor filter i Cadence Min Klokfrekvensen 2M og de input frekvensen er 200k og AMP er 500mV. Thanks in Advance .. Shady205

hej shady205, kan du plotte PSD af udgangssignal og beregne det er THD bruge lommeregner i kadence. men jeg anbefaler at output bølgeform data til Matlab og derefter behandle dem.

Hej jiangxb det første jeg bruger en samplet datasystem. Jeg skal bruge PSS analyse og derefter fortsætte. Så hvordan skal jeg finde PSD af O / P. Jeg brugte PSD funktion i lommeregneren .. men jeg er ude af stand til at få .. det er vise fejl ...

hej shady205, jeg er ikke bekendt med PSS analyse, og fra min mening kan man beregne støjen fra PNOISE analyse. som for THD jeg synes, det bør beregnes ved hjælp af TRAN analyse om støj ikke er til stede i TRAN analyse.

Sådan finder du dynamikområde og THD + N i systemet ....?

for dynamikområde feje input og plotte SNDR vs input amplitude, og det dynamiske område er forholdet mellem input amplituden mellem input, hvor SNDR er 0dB, og at hvor SNDR nå maksimum.

Jeg fik resultater, men der er en forskel på-1dB i THD og THD + N..

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back