Hvordan til at designe en supplerende diplexer i annoncer? plz hjælp

Y

ye_zhongh

Guest
Jeg forsøger at designe en supplerende diplexer bruger LP og HP filtre kombineret parallelt. Jeg har opnået LP og HP separat i henhold til den grundlæggende filter design viden. Men da jeg kombinere dem, de egenskaber jeg har opnået for de enkelte filtre bliver uacceptabel. Jeg forsøgte at finde ud af det, men .... Så kan nogen her hjælpe mig om dette? På forhånd tak. Eksempler eller opslagsbog er værdsat.

For en diplexer LP-og HP filtre er designet anderledes end almindelige filtre, der er designet til at arbejde i et system Zo (en konstant Zo). På det fælles node af en diplexer hvert filter skal fungere korrekt, mens du kigger ind impedans af de andre filter, der også er parallelt med systemet impedans. Så hvad dette betyder, at et lavt pass og high-pass filter par, der oprindeligt var designet til nogle system impedans, Zo, ikke altid kan være forbundet i et diplexer konfiguration med gode resultater. Teknisk set, er du nødt til at bruge et andet lavpas prototype bord. Jeg er ikke helt sikker, men jeg tror, ​​at bordet anvender et filter der arbejder i en konstant spænding i den ene ende. Jeg er ikke sikker på, hvad du leder efter præcis, men du bør være i stand til at finde enkle slået element diplexers ud på internettet forholdsvis nemt. Hvis du vil have jeg kan prøve at finde noget for dig eller endda prøve at finde det rigtige bord i Zverev bogen.

Mange tak! Du er så venlig! Nu har jeg ændret mit projekt, men alligevel, THX meget! Ønsker dig held og lykke !:))

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back