Hvordan til at designe jernbane-til-jernbane input og output bipolar op-amp?

S

staric

Guest
Har du brug for at designe en jernbane-til-jernbane input og output bipolar op-amp. Den åbne loop gevinst er 120dB. Og fT er 8MHz. Jeg synes, det er et vanskeligt design. Hvem kan give mig nogle forslag eller reference? Thanks.

Jeg husker at gøre dette i Grad skole. Jeg har ikke min lærebog med mig. Laver en Yahoo søgning på "jernbane til jernbane" PNP NPN-input output gav denne PDF, som er en mere smart version af, hvad vi gjorde: titlen "lav forvrængning High-Speed Rail-til-jernbane Input / Output Forstærkere "fra Analog Devices Hvis jeg kan huske, da jeg kommer hjem, kan jeg henvise dig til et særligt kapitel i en bog, så godt. Bemærk: Du ender med at have en region med et højdepunkt i GM (transconductance) Bemærk: Jeg er ude af stand til at linke til Yahoo søgesiden, samt PDF-filen i spørgsmålet.

forsøge at få fat i bogen Analog VLSI: Signal og Information Processing af Ismail og Fiez, McGraw Hill, NY, 1994. Også nogle af hans offentliggørelse esp IEEE jssc vol. 31, 1996 håber det hjælper Karthik

Jeg mente at tilføje, hovedsagelig du har 2 "transconductance" opamps, OTA, oprettet i værk parallelt, NMOS indgang og en PMOS input type, med brede swing udgange. Et billede (svært at forstå, efter min mening) kan findes på side 287 i Johns og Martin bogen "Analog Integrated Circuit Design" udgivet af Wiley.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back