F
farrukh_tahir
Guest
Er der nogen der ved, hvordan man designer en yagi antenne på 5,1 GHz på PCB. plz jeg brug for fuld beregninger og printpladelayout samt Thnaks
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hvordan sagde du det? I nogle applikationer Yagi antenne, der bruges i striben-linjer for at modtage GHz i frekvensområdet!
mikrostrip indebærer, at du har et signal linie over en stor jordplan. PCB betyder ikke mikrostrip. Jeg tror, at spørgsmålet henviser til PCB yagi antenner sådan her: [url = http://www.amazon.com/Directional-Antenna-8-5dBi-Forward-Assembled/dp/B000FMNZ8W] Amazon.com: Directional Yagi PCB antenne, 2,4 GHz WiFi, 8.5dBi Forward Gain, Samlet & testet: Elektronik [/url]mikrostrip yagi-antenne
Dont siger, at det cant ske .... Du må hellere gå ud og gøre nogle forskning jeg har flere bredbånds 2 - 11GHz yagis lavet om PCB, og de arbejder godt!yagi er ikke for PCB design! Yagi kan være stripline fodret ---------- Indlæg tilføjes 11:16 ---------- Forrige post var på 11:05 ---------- Yagi på Striplinen er ikke for UWB anvendelse