Hvordan til at gøre en 10 bit ind / ud GPIO for I2C?

W

wls

Guest
Hej. Jeg er ny på Verilog og første gang på I2C? Jeg forsøger at gøre en 10-bit input-og output GPIO med I2C interface. Og fik en afbryder i PIN-kode, når en lav får 10 bit input GPIO vil få dataene. Jeg fandt en slave I2C koden "knyttet" fra gitter, men svært at forstå det og ændre? Hvis u fyrene fik eksempel I2C slave af GPIO 10 eller flere input og output, kunne u dele Verilog og vide, hvordan? Jeg attched application notes og kode slave perifere I2C, at jeg download. Thx på forhånd.

Modulet er veldokumenteret, selv kildekoden er mere meningsfulde kommentarer som nogle eksempler, der leveres med udvikling kits. Men du behøver ikke nødvendigvis at forstå, hvordan modulet fungerer internt eller endda ændre den. Det giver en byte-orienteret læse-skrive I2C slave-interface, kan du bruge den som den er. Du er nødt til at beslutte, hvordan I / O bør kortlægges til I2C bussen (du måske ønsker at bruge respektive NXP IO chips som skabelon) og design logikken mellem slave-interface modul og IO ben.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back