Hvordan til at indse omkonfiguration i FPGA?

A

air2008

Guest
Hej, jeg nu at gennemføre en digital bredbånds-kanal simulator i FPGA, af metoden for filtrering Gaussisk støj i henhold til Jakes power spectral density. Jeg ønsker at skifte kanal parametre gennem en fælles seriel interface. Men jeg don ikke ved, hvordan man kan skifte kanal parametrene realiseret i FPGA hvis ikke for at hente filen igen. Måske Nios kan gøre dette. Kan du give mig nogle forslag? air2008

Umm omkonfigurerbare arkitektur kan gennemføres på en simpel rekonfigurerbar processor såsom en vertex Pro II combo. dette støtter delvise omkonfigurering. Der er typisk to metoder til rekonfigurérbarhed omje være delvise og den anden er on-the-fly. Delvis rekonfigurérbarhed foretrækkes på steder, hvor det område, som FPGA er meget vigtigt .. og on-the-fly foretrækkes på steder, hvor tiden er et vigtigt kriterium .. tidskritiske applikationer som real time applikationer .. vechile kontrol, motorstyringssystemer osv. Brug lidt fil at indlæse ur konfiguration .. der er altid en turn-around tid .. on-the-fly metoden Jes port uret til den enhed, der u ønsker at reconfig og derefter ændre konfigurationen ved passin bit fil .. der er et turn around n confg, det er sådan det er typisk gjort. give det et skud og fortælle mig .. med hensyn til,

lave u ønsker at ændre kun parametre? Ville det muligt i dit design til at gemme de parametre i registre, der kan skrives? Min idé er, at du bruger fx en UART for at få adgang til dine FPGA fra en pc og skrive nye parametre under runtime. venlig hilsen

Er det lidt omhandlede aktmappe u er den del af designet, der skal konfigureres ...... Hvordan vi vil vide, om størrelsen af bit fil og hvordan det er lavet???? Hvordan kan vi beregne den turn-around tid ???? svar venligst .............

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back