Hvordan til at parse parametre til en subsircuit i Cohesion6

Z

z17us

Guest
Hej,

For nogen tid, jeg forsøger at bruge Cohesion6 skematiske fange.Men nu har jeg følgende problem.I modellen biblioteker jeg har transistorer (og de fleste af de andre enheder) er repræsenteret ved subcircuits.Det betyder, at de genererede Netlist beskrivelse af en enkelt MEST bør være noget lignende:

XM1 DGSB MOS_SUBS_MODEL W = 4u L = 1u M = 1 G = 2

Her M er multiplikationsfaktoren og G er antallet af porte per enhed.I symbolet alle de attributter er defineret ordentligt (jeg tror, det) og de vises i skematisk korrekt.Men i Skematisk hvis jeg bruge præfikset X, end alt efter MOS_SUBS_MODEL mangler.Men hvis jeg bruger præfikset M, end V, L og M synes, men ikke G. Og i dette tilfælde jeg skulle indsætte X foran hver enhed definition (manuelt eller ej).Så generelt ser det ud for mig, at der er noget galt med parsing symbolet attributter til Netlist.Jeg har det samme problem med modstande og kondensatorer.

Jeg forsøgte at finde svaret i Hjælp-filer, jeg har, men uden held.Jeg vil sætte pris på hvis nogen kunne give mig et tip!

Thanks a lot!

 
W jakich sytuacjach, korzystając z sieci, narażamy swoje dane i tożsamość na największe ryzyko? Poniżej sześć najczęstszych błędów popełnianych przez użytkowników internetu i sposobów, jak im przeciwdziałać.

Read more...
 
Den SpiceLine og SpiceLine2 ejendom beholder bør defineres med din parameter listen for subcircuit opkald

 
Thx rfsystem,

Jeg har prøvet det, men det fungerede ikke.I Netlist nu har jeg V og L navne i stedet for deres værdier.Faktisk, hvad jeg har brug for i slutningen er noget i retning af:

XMN1 ND NG IF NB NMOS W = 1u L = 0.35u M = 1 NFING = 2

og at have, hvad jeg har brug for i SpiceLine jeg skal have:

W = 1u L = 0.35u M = 1 NFING = 2

men jeg tænkte på, om det er muligt for netlister til at træffe de rette værdier fra V, L, M og NFING attributter og til at udfylde de korrekte steder i SpiceLine attribut.Er det muligt på alle?Jeg ved, det er muligt med de fleste af de andre produkter.

Farvel.

 
Du skal angive præfikser til din attributter til at fortælle netlister samt den skematiske system (unik i samhørighed) til at udlede eller beregne attributter.Mulige attributter er globale, symbol, forælder, barn, netto, osv. Tag et kig ind i ansøgningen noter.

 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top