A
ahmad_abdulghany
Guest
Assalamo alaykomKan nogen hjælpe mig med at skrive til EEPROM af PIC16F84A ..Jeg ved ikke noget om det ..og jeg har brug for hjælp til at gøre følgende:- Jeg gør et program, som modtager IR kodet seriel signal fra en fjernbetjening ..Koden svarer til hver knap består af 42 bits- Jeg butik hver trådte i seks registre ..- Og så afkode koden på hvert trykket på knappen- Derefter gemme sine afkodes værdi i et register ..- Jeg tager fire knapper (cifre) som en hemmelig kode ..- Dvs jeg sammenligne dem i en lagret værdier i fire registre kaldes i mit program Code_0, Code_1, Code_2, og Code_3 ...- Hvis det er angivet i registret var rigtigt ..en LED tændt for at angive, at du har bestået efter indtastning den rigtige kode ..Problemet er nu:Jeg vil gerne gøre koden variable ikke er fastsat ved at ændre det eksternt ..dvs jeg ønsker at gemme koden, der skal sammenlignes i EEPROM ..og skrive til det nye kode eller anden måde ..Pleeeeeeese hjælpe ..dette projekt skal leveres i overmorgen ..det haster!..Jeg blev færdig alting og det virkede alhamdulillah meget godt, men den hemmelige kode er fast ikke programmeres ....
Mange tak ..Salamo alaykomBeklager, men du skal login for at se denne tilslutningskrav
Mange tak ..Salamo alaykomBeklager, men du skal login for at se denne tilslutningskrav