Hvordan til at slette fejl i Fiat

O

OKI

Guest
Hej.
Jeg gik ud fra alarmen i Fiat Punto 2 og massen af denne operation, afbrudt batteriet.
Når du har tilsluttet alt virker som forventet dvs og auto samt en alarm, men der er to glas fra ABS og ESR eller noget i den og udråbstegn.ABS er altid skinner, og ESR blinker.ABS efter at have kørt et par miles lyset er ikke slukket.JEG kontrollerede den er korrekt installeret alt er OK.
Hvad skal jeg gøre?
Jeg interf WV gruppen, men sandsynligvis ikke vil passe: (

Hej.Sprubuj napoczątek tand negative side afbryde batteriet i ca 1min.Jeg vil se, hvad næste.Sig goddag.

Jeg gætter på webstedet uden Examiner Fiat kan ikke hjælpe sig selv.
Du bliver nødt til at drive dem til at slette fejl.
Koste omkring 70-zł.

Odłanczaniem strøm fra batteriet ikke fange fejlen, noget måtte kabelkologią pokombinowaÄ under monteringen alarm.Frakobling akymulatora kun fjerner kortet fra hukommelsen.Pojeździsz nye kort er oprettet.Og for sådanne fejl til Examiner i ASO (prisen for en 60-80zł).Selv om jeg ikke er sikker på, hvis du ikke behøver at foretage nogle ændringer af ledninger.Normalt giver disse ting ikke forekommer under installationen.

En ting mere.Hvorfor odłanczałeś kun vægt?Allerede meget bedre ville det kun være ( ) Jeg ønsker ikke begge dele.Under forsamlingen, vægt gjorde et nyt, wire kan være en pensel med nogle metal "umasioną", her begyndte problemet.Det var nødvendigt at afbryde ( ) og (-).

Velkommen

I instukcji bør have mulighed for at nulstille det er en kombination af indstillinger såsom tændingsnøglen er ikke at afbryde batteriet i mere end
3 timer ven havde et lignende problem og efterladt på hele natten, men
Den har en garage. Det hjalp.

forekommer mig, at noget galt i kabelkologii eller forkert indsat i kroppen komputerodłącz anklen tand negative side, og til at arbejde posprawdzaj alarm opkald

Hej
Jeg anbefaler ASO Fiat Examiner
der er intet du kan kombinere en rod op noget andet
Omkostninger 150 Euro, men det er din lomme
pozdro
T

Hmmm ..Sag mærkeligt.Fiat brugte 4h i ASO den 1. august og spec kontrolleret alt.Havde ingen indvendinger med hensyn til montering alarm:)
Og da lysene brænde brænde så det var interessant, både fungerer OK.Først satte diagnose, at der ikke er nogen kommunikation med kroppen computer og instrumentbrættet og en time senere sagde, at et sted i væven ABS er formentlig en kortslutning og eventuelt ved overgangen mellem førerhuset og motoren.Biler plejede at have en frontal påkørsel.

Jeg tror ikke, om det aktuelle, og om nogen vil læse det.

Jeg har nu et lignende problem for mig er tændt og udråbstegn, dvs ABS, EBD fiasko.
Resultatet af denne information er, at det tog sikringerne til at kontrollere.
I morgen går jeg til at slette den ASO har skylden, fordi Panda er uden for garanti.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back