Hvordan til at videregive de meget store data rate (> 120Mbps)?

C

cachep

Guest
Kunne du lade mig vide, hvordan man udformer et system, der kan overføre den høje datahastighed (over 120 Mbps) med limitted båndbredde (50MHz) og bruge lavfrekvente (fra 0 til 200 MHz)?
Mange tak!

Du er grunden på udkig efter et system med frekvenseffektivitet på 2,4 bit / s / Hz.Uden overvejer kanal kode (paritet bit), præamblen og etc, en 8-PSK system (med 3 bit / symbol) vil gøre jobbet perfekt i det ideelle tilfælde.
Sidst redigeret af cwjcwjcwj den
17. juni 2009 10:18, edited 1 gang i den samlede

Du kan få oplysninger fra denne side,
kan du kontrollere det.
www.network-lit.blogspot.com

Ja, du kan, men muligheden vil afhænge af, hvad der er dit formål, hvad er kravet om transmission??

cwjcwjcwj wrote:

Du er grunden på udkig efter et system med frekvenseffektivitet på 2,4 bit / s / Hz.
Uden overvejer kanal kode (paritet bit), præamblen og etc, en 8-PSK system (med 3 bit / symbol) vil gøre jobbet perfekt i det ideelle tilfælde.

Hvad er din ansøgning?For mig er dette ganske høj datahastighed.Derfor, hvis du bruger enkelt luftfartsselskab, der kan være et problem med inter symbol indblanding forårsage efter hyppighed selektiv fading kanal.

cwjcwjcwj wrote:

Hvad er din ansøgning?
For mig er dette ganske høj datahastighed.
Derfor, hvis du bruger enkelt luftfartsselskab, der kan være et problem med inter symbol indblanding forårsage efter hyppighed selektiv fading kanal.

Jeg har ikke meget viden om undervandsstøj kommunikation.Så vidt jeg ved, de undersøiske trådløs kommunikation lider temmelig svær multipath fading.Jeg synes, du skal måske multicarrier system såsom OFDM at løse problemet.Er der nogen hindring for at flytte fra én til multicarrier?

cwjcwjcwj wrote:

Jeg har ikke meget viden om undervandsstøj kommunikation.
Så vidt jeg ved, de undersøiske trådløs kommunikation lider temmelig svær multipath fading.
Jeg synes, du skal måske multicarrier system såsom OFDM at løse problemet.
Er der nogen hindring for at flytte fra én til multicarrier?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back