Hvordan vælger dimensioner mikrostrip mellem 2 komponenter?

L

liberal

Guest
i annoncer simuleringer, så jeg, at to componts er forbundet med mikrostrip, men når jeg simulere et kredsløb, jeg kun bruge en wire.i ønsker at vide, hvordan man kan repræsentere Lederen med en mikrostrip, hvordan man vælger den bredde og længden af de mikrostrip mellem to componts.thanks

bedes du gøre dit spørgsmål mere klart. alligevel, hvis du kører ADS og åbne en skematisk side, så kan du gå til mikrostrip biblioteket og vælg Mlin og plads i sch og ændre w og l til, hvad du ønsker.

ok. u kender, i det lavfrekvente PCB, er tråden mellem to komponenter kun en ledning, dens bredde og længde har ringe effekt på circuit.but i RF PCB, bør vi tage hensyn til dem, så jeg ville gerne vide, hvordan man vælge sine bredde og længde? ok? tak u

Der er nogle standard formler, der giver bredde og længden af en mikrostrip afhængigt af substrat, der anvendes, tykkelsen på kobber beklædningen. Disse er for højere frekvenser. For at besvare dit spørgsmål, vil bredden af dit spor afhænger af, hvor meget DC-strøm kommer til at flyde gennem .. Gå til Rogers hjemmeside og de har fået en lommeregner til dette formål. Det udgør samtidig temperaturen.

I RF-kredsløb transmission line net anvendes til at forbinde kredsløb stadier med visse matchende egenskaber (mikrostrip, co planner WG, ...). Ingen ledninger bruges

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back