hvordan Win98, XP etc.

I

ivrig

Guest
Hej alle,

Enhver, der kan fortælle mig hvordan Win98, XP etc.anerkende den nye HW fastgjort på IDE, USB eller andre pheripheral conectors?Hvordan vinder vide
at og hvordan der vinder ved, hvor føreren er nødt til at bruge ..Af det globale problem
er jeg ved ikke, hvordan de vinder værker i Princíp og noget ved det modulopbygning ..
Any1 ønsker hlep mig?og give mig de råd, hvor man kan finde bogen af Sam vinder grundlæggende priciples?ikke at heawy bog, bare for at afhente overblik
og Azimut ..tak for alle de gode råd ...Best regards ivrig

Faktisk er næsten alt hvad du behøver, er i DDK.Enhedsdriver Kit fra Microsoft.Det plejede at være fri til download.Nu er det gratis for MSDN sub scriber.Hvis du havde det.Sin hjælpefil vil være alt, hvad du ønsker at vide.

goto http://msdn.microsoft.com
kan du finde alle de oplysninger du har brug for fri

I tilfælde af et varmt sluttet enhed som en USB nok, USB har fire tilslutninger, to strømforsyning linjer og to differensflowmåling signallinjer.Et signal linje trukket op med en modstand, som trækker op en linje angiver en lav hastighed enhed, de andre, en høj hastighed enhed.Den linje, der trækkes op signaler OS at anordningen er vedhæftet, OS derefter går igennem en proces med opregning, anmodende enhed deskriptorerne fra enheden, der beskriver det funktioner.OS derefter søgninger
er det database af chauffører og indlæser den hensigtsmæssige.

Hej,

der er en Plug'n Play protokol for næsten alle enheder i pc'en, begyndende med PCI og USB (disse er hjemmehørende PnP) og går videre med den serielle port, parallel port og ISA.Hvis du søger rundt på nettet kan du finde disse protokoller, eller drop en besked, og jeg
vil sende dem til dig.Så vidt jeg ved, at IDE-interface har ingen PnP eller anden form for hot plug-protokollen for at finde enheder.

Hilsen

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back