Hvorfor en C-program. Exe kan ikke få udgang

H

hednast

Guest
Hej. Jeg har et problem. Når jeg kompilere på en Turbo C compiler jeg kan få det resultat, at jeg vil have. Men efter at jeg kompilere dette projekt fil i en exe og derefter køre den exe, jeg ikke får de resultater jeg ønsker længere. Hvorfor er der en forskel mellem projekt-filen, og de indsamlede exe. Venligst asists. Tak.

Det er ikke mange oplysninger at gå på. Jeg vil gætte på, at dit projekt fil har konfigurationsindstillinger, der er forskellig fra Turbo C standard projekt indstilling.

Hej C har to udgange: stdout og stderr ugyldig fprintf (stdout, "...", ...); void fprintf (stderr, "...", ...); i de fleste systemer stdout er naturligvis stderr, men i nogle prohramming stilarter disse slæb kan variere. Du kan tjekke det i Linux (UNIX-systemer) med noget i retning af 2> & 1, ... Du kan tjekke det i vinduer med noget i retning af myprog.exe [myparameter ....]> results.txt du gentages, kontrollere og tilgange, og lad os det vide status. tnx

Hai ..... undskyld jeg er lidt forveksle med den givne svar ......... Kildekoden er som nedenfor ......... # Include # include int main () {int i; usignerede char langt * scrn = (unsigned char langt *) 0xb0008000; FILE * fp = fopen ("c: \\ \\ text.txt", "w"); for (i = 0, jeg

Turbo C kan ikke omgå HAL (hardware Abstrection Layer), der anvendes i PC. Du bliver nødt til at bruge en Windows 2000 compitible kompiler og bruge MFC. Nej i ud instruktion kan bruges i NT miljø. haseleddet

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back