Hvorfor er fejlen amplifer anvendes i LDO normalt en OTA?

G

greenplanet

Guest
Hvorfor er fejlen amplifer anvendes i LDO normalt en OTA?Hvad er dens fordele frem for andre ampere?

Især, hvorfor ikke vi bruger en klasse AB forstærker?Hvad er dens ulemper?

OTA er den nuværende produktion, som er nødvendig for at køre store kapacitet pass transistor.

jo mere strøm, stangen vedrørende OTA's produktion og pass transistor kapacitet går til højere frekvenser.det
er nødvendigt for at sikre frekvens kompensation

hilsen

er ikke, at OTA har højkapacitet impedans og høj fortjeneste,
og som fører til bedre linje og belastning forordninger?Men belastning forbigående ville blive dårlig.

for stangfiskerfartøjer på OTA-produktion og gate af pass transistor, er ikke, at 1/RC; så OTA har høj Ro, gate cap af pass transistor er betydelig såvel den tilsvarende stang er gonna være på lav frekvens!?

En forstærker er en OTA efterfulgt af buffer til at levere strøm.
I LDO kredsløb fejlen amp bruges til at styre porten køre i pass transistor.
Porten af pass transistor er en kondensator, og vil derfor kun brug for strøm til opladning og udleder, men ingen continious nuværende requirment som er fra en forstærker.
Nogle gange for at flytte stangfiskerfartøjer dannes ved gate af pass transistor vi buffer OTA output, men det er bare for at mindske produktionen resistens ses på porten af passtransistor.
I en LDO vores problem er produktionen stangfiskerfartøjer skyldes belastning cap og de interne stangfiskerfartøjer fra passtransistor.Produktionsgabet ploe placering ændres afhængigt af strømbelastninger, som jeg er sikker på, at du er godt klar off.

OTA kun vil have høj impedans på enten input eller output, og som ikke er i normal 2 etape opamp design.Således
er antallet af poler involveret, er mindre, og det minimerer arbejde har bestået i at LOD loop når det handler om at sløjfe stabilitet.Lagt efter 57 sekunder:OTA kun vil have høj impedans på enten input eller output, og som ikke er i normal 2 etape opamp design.Således
er antallet af poler involveret, er mindre, og det minimerer arbejde har bestået i at LDO loop når det handler om at sløjfe stabilitet.

OTA har store gevinst resultater, og fuld differenstryk topology, bedre PSRR resultater i tæt sløjfe.

Hi lijianheng,

Kan du venligst fortælle mig, hvis du foreslår brug af et fuldt differensflowmåling kredsløb for OTA, i dette tilfælde.
Også en er nødt til at se for det samlede systems PSRR ikke bare PSRR for OTA.

OTA er spænding ind og nuværende-out, så det drev kapacitive belastninger kun som det
er uden et output buffer.
Pass gate er en stor hætte PMOS eller NMOS, så OTA er et godt valg.Men OTA har høj input-og output impedans, så stødpudeeffekt OTA output er almindeligt set.
Et af skønhed at ændre transconductance af OTA er at ændre den skævhed løbende, så en hel del lettere for LDO til design.Også, OTA kan indstilles bred båndbredde, så hurtigere afvikling for LDO

Mange tak for alle dine svar.

Så jeg fik info om fordelene ved hjælp af en OTA, hvad med ClassAB push-pull amp?

Hvad med dig fortælle mig fordele ClassAB push-pull amp første.Mens du besvare dig,
skal du finde svaret allerede

Umm ..Jeg er ikke sikker på, hvis jeg er korrekt.Klasse AB push-pull har en højere kørselskapacitet og højere effektivitet.Det
er alt jeg ved, hvad angår frekvens kompensation og forbigående svar, har den nogen fordele i forhold til at bruge en OTA?

Først tak for dit svar, der er meget vigtigt for os!
Med hensyn til classAB amp, jeg tror, de har nedenstående fordele:
1) Den dræbte på fejlen amp er ikke et problem, fordi symetric drev evne.
2) Reducer responstid for LDO i forbigående tilstand, som er givet ved de mindre dræbte sats tid.
3) Forbedring af den nuværende effiency når strømbelastninger ændres hyppigt, hvilket er blevet af den større båndbredde af LDO.
Tilbagebetalingsordningen måske større quesient aktuelle af classAB amp.
Hvad er dine kommentarer?

hung_wai_ming (at) hotmail.com wrote:

Hvad med dig fortælle mig fordele ClassAB push-pull amp første.
Mens du besvare dig, skal du finde svaret allerede

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back