HVORFOR GSM 1800 anvendes i forhold til GSM 800

G

Guess.who

Guest
Hej!
Jeg ønskede at kende advatages af GSM 1800 via GSM 800 eller hvorfor vi bruger GSM1800.
Tak

Hilsen
Asad

Jo højere bærefrekvens, den bredere båndbredde og bedre overført sats.

Er der nogen anden mening?

I GSM de højere frekvensbånd doesn t have noget med transmission båndbredde og datarate, som faktisk er den samme for alle bands.

Behovet for højere frekvenser er kun forbundet med nettet planlægning, især for at bruge mindre celler i meget befolkede områder.

Faktisk kan vi ikke give mange adv.af 1800 end 800 som det vigtigste mål om at anvende 1800 er at give flere ressourcer til at tjene flere brugere

ked af at høje u frds sin ikke lide at ...Jeg arbejder i den tekniske del af NSN ..Så jeg tror, jeg er i stand til at løse denne tvivl ...

der r kun to frequenciecs Wher vandoptagelse tab r meget lav

arround 900 & arround 1800 MHzhvis vi bruger andre frekvenser end alt dette signal er absorberet af vand af miljøet (HUMINITY), så ........

& Husk opkald kapacitet er afhængig af aloocated båndbredde ikke på frekvensen .....

Som andre har kommenteret årsagen er at tillade flere brugere på befolkede områder.Den udstrålede område ved hjælp af 1900 er mindre, der med 900, så du kan have flere brugere i samme område.Men 1900 er værst, hvis du planlægger at dække et bredt og ikke befolket område, fordi du har brug for flere basestationer og flere penge.Hilsen,

det er fordi 900M bandet er sjælden, så du kan bruge 1800, sikkert y kan bruge 2.4G, afhænger af frekvensen ressource.

Til accomidate flere brugere.
Jeg synes, her kommer forskellen mellem CDMA og GSM

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back