Hvorfor pendrives LED gør ikke slukke efter at have brugt i Linux

C

claudiocamera

Guest
Hej der! Når du bruger pendrive i Windows, når systemet viser, at pendrive kan fjernes sikkert sin LED tænder-off. Når du bruger pendrive i Linux (Kurumin - brasilianske Debian-distributionen) whe jeg afmontere enheden sin førte ikke turn-off? Ved du hvorfor? Er det normalt? Er der risiko for at beskadige enheden? Regards Claudio

Bør ikke ødelægge filsystemet. Når du afmontere filsystem, er alle buffere skylles.

[Quote = cfant] Hvis ikke skade filsystem. Når du afmontere filsystem, er alle buffere skyllet. [/Quote] Om filsystemet Jeg er ikke i tvivl om, at der ikke er noget problem. Min tvivl er om skader den pendrive selv, det lader til, at Windows XP afbryder strømmen i USB-porten, hvor pendrive er i modsætning til linux doen't ser ud til at gøre det samme. Så hvorfor lysdioden-off i Windows XP og ikke gøre det samme i Linux? Er der en chance for at ødelægge pendrive når du afbryder det med LED på?

Det er usandsynligt, at du vil beskadige pennen drevet, hvis du trækker det fra en på USB-port. Den eneste grund til, at du afmonterer eller afbryde drevet i Windows er det samme som at afmontere filsystemet. Således er det sikkert at fjerne enheden, mens LED er stadig på at fastlægge, at filsystemet er blevet afmonteret Cheers Slayer

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back