hvorfor PI compensator i Boost Feedback Control

M

mengghee

Guest
Jeg er bare undrer sig over, hvorfor har vi brug for en pi compensator i styrke kontrolordning.I Spænding betjeningsmåde?tak.

Typisk PI er ikke nok i Boost DC / DC.Måske medmindre du indstiller den dominerende stangfiskerfartøjer måde inde (tæt på DC), og har et lille båndbredde.Drivsystemet stangfiskerfartøjer og højre halvdel fly nul er blot alt for vanskeligt at håndtere, da de er funktioner Vout / Vin, L & C, hvilket betyder, at erstatning kan være svært at blive aflyst off.

Citat:

Typisk PI er ikke nok i Boost DC / DC.
Måske medmindre du indstiller den dominerende stangfiskerfartøjer måde inde (tæt på DC), og har et lille båndbredde.
Drivsystemet stangfiskerfartøjer og højre halvdel fly nul er blot alt for vanskeligt at håndtere, da de er funktioner Vout / Vin, L & C, hvilket betyder, at erstatning kan være svært at blive aflyst off.

Dominerende pol er stangfiskerfartøjer du har (eller sæt) til den laveste frekvens.Du ønsker at udforme det at have gode fase margin.Jeg tror, det ville være godt, hvis du kan henvise til nogle info fra lærebog ... som min forklaring ikke er (naturligvis) så god som deres.Jeg anbefaler "Fundamentals of Power Electronics" ved Erickson, bogen siger alt det, jeg nævnte, plus meget mere, og med stor diagrammer til at illustrere punkter.

mengghee wrote:Citat:

Typisk PI er ikke nok i Boost DC / DC.
Måske medmindre du indstiller den dominerende stangfiskerfartøjer måde inde (tæt på DC), og har et lille båndbredde.
Drivsystemet stangfiskerfartøjer og højre halvdel fly nul er blot alt for vanskeligt at håndtere, da de er funktioner Vout / Vin, L & C, hvilket betyder, at erstatning kan være svært at blive aflyst off.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back