I HFSS, hvorfor havnene behov for langt væk fra diskontinuitet?

L

lhasayak

Guest
Jeg ved, det er for høje for transportformer til at dø, før de når havne.Hvis de er reelle, hvorfor så ikke tage dem med i sim?Tak.

Mniej niz rok uplynal od wypuszczenia na rynek dysku z serii Spinpoint MT2 o pojemnosci 1 TB i grubosci zaledwie 12.5 mm, a juz firma Samsung Electronics przedstawia dysk 2.5 cala o jeszcze bardziej wysrubowanych parametrach - Spinpoint M8, ktory moze pochwalic sie gruboscia zaledwie 9.5mm....

Read more...

Fysisk, anslagsstedet skal bare være den grundlæggende tilstand, da dit kabel er meget lang og høj orden transportformer dø ud.Men i simuleringen havnen er inspireret af en udtømmelig overflade med området distribution af de grundlæggende tilstand.Der vil være uønskede tilstande begejstrede, men de er ikke fysisk.

Hope this helps.

Mener du havne kan ophidse eller tage højde for ikke-fysiske tilstande?er, at grunden transmissio linje til DUT bør længe nok?Tak.

lhasayak:

Jeg tror, det er så, at omstrejfende felter fra din diskontinuitet er ikke samles op på havnen.Dette vil forårsage numeriske fejl i S-parameter ekstraktionen.

- Max

Det er en begrænsning af Wave havne.
Men jeg tror, du kan bruge klumpet havne overalt inden for geometri.Mere forklaring:

Wave havne løse konkrete område distributioner for en eller flere formerings-eller ikke-formerings modes.

Klumpet havne ophidse en forenklet, single-mode område magnetisering antager en bruger-leverede Zo for S-parameter henvisninger.

Begrænsning af klumpet havne:

Klumpet havne Excite kun en mode, og er derfor ikke egnede til excitations hvor modal overlejring forventes.
Siden impedans leveres af brugeren,
og ikke beregnet, ingen suppleanter definitioner (Zpi, Zpv, Zvi) leveres.Mere information kan studeres i den vedhæftede fil.

held og lykke!
Beklager, men du skal login for at se denne tilslutningskrav

Ja, du er også nødt til at være forsigtige med ikke at bruge klumpet havne, hvis de kunne eventuelt par andre ting i nærheden af dem.Da de ikke er de-indlejret, bør du være forsigtig med at bruge dem ved høje frekvenser.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back