I2C Maksimal kabellængde

C

Computerman29

Guest
Hej, jeg designe en enhed, der bruger en PIC at blinke goggle monteret RGB LED er med justerbar hastighed og lysstyrke. Jeg overvejede at bruge I2C eller SPI til at drive LED'erne fra en I / O expander også monteret på beskyttelsesbriller. Er det en levedygtig idé, eller er der en maksimal ledningslængde for pålidelig drift? Tak på forhånd for din hjælp.

hai jeg kontrolleret en masse for dette fandt jeg fra philips dette. den maksimale kabel kapacitans er begrænset til 500pf et CAT5 kabel har kapacitansen af ​​17pf/feet Anyway jeg tror det er muligt at bruge I2C i små fjernkommunikation. hensyn søn

Der er en PLC maker i mit land, siger en af ​​dets udstyr kan oprette forbindelse til nogle sensorer op til 1km langt væk ved hjælp af sin indbyggede I2C kanal. Jeg har ingen idé om, hvordan dette kan opnås. Lav frekvens?? Ric

I2C er data niveau du blot tilføje buffere til at omarbejde signalniveauerne alle så ofte, eller du bruger en forstærker og en comparitior at omarbejde den tilbage til reelle data når de er på afstande .... I2C fejl kontrollerer så dette er ikke et problem dens der eller ikke lide digital TV appart fra denne kobbertråd er omkring 0,12 R per meter for en enkelt telefonlignende kabelkerne så blot finde ud ved hjælp resistivitet af kablet og dets længde mod den drivende spænding, så du kan beregne udgangsspændingen mod strømmen skal du skifte din fjernt enhed, hvis dens mindre end du behøver blot bruge en CMOS gate til buffer det eller cmos ttl de er meget sensative høj impedans input og har brug for mikro ampere til at skifte dem mest ofte pico amps jeg ville bruge en rf pic, hvis du har lidt afstand til at gå, eller hvis det er en stor afstand bruge nettet og en IP-stakken controller

Hej Det afhænger af din hastighed, levere, pull-up modstandene, bus & belastning kapacitans. bare Serch på nettet for USB specifikationer er det en påfyldning fra philips med alle de data, du har brug Salam Hossam Alzomor www.ig.org

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back