IC compiler 2005-install problem

S

sc266

Guest
Jeg har problemer med IC-compiler 2005.Her er hvad jeg har i pakken:
dcm_script dcm_script_hp32
dcm_script_rs6000
dcprocheck_exec_script install_dc
install_icc
install_icc_shell
install_lc
install_mc
install_psyn
install_vhdl
setup_astro_env_script
setup_icc_mw_env

Når jeg kører. / Install_icc, det spørger mig, at

Synopsys rodmappen [/ usr/Synopsys/IC_COMPILER_2005_12_SP1]:

Jeg træder / usr / Synopsys (min installation bibliotek), og det viser sig

/ usr / Sysnopsys / admin / setup / .synopsys_dc.setup ikke fundet.

Synopsys rodmappen [/ usr/Synopsys/IC_COMPILER_2005_12_SP1]:

Kan du fortælle, hvad problemet er?

Thanks and Regards

Du bør bruge installationsprogrammet (Synopsys's software til at installere deres produkter) til at installere ICC.

Ja, jeg har Emneoversigt installatør, men jeg ved ikke, hvordan du installerer den.Vil du venligst lade mig vide, trin for at installere det.
Tak

Du kan køre installationsprogrammet's GUI via kommandoen "SETUP.SH".Og så kan du gå til directionary af ICC og vælg ICC packge i GUI.

Tak for hurtig reaktion.Men det spørge cd nummer eller nøglen antal af denne cd, ærligt jeg ikke har det.Hvis jeg springe dette trin, det maskinskrevet tæt.Vil du vide, hvordan man springe det?
Tak

Når jeg skriver. / Install_icc Jeg får en besked fortæller mig: "ICC installationen er ikke komplet uden Milkyway".
Hvordan kan jeg gå gennem det, jeg forsøgte at hente Milkyway fra Synopsys site, men en licens er påkrævet.

Kan du fortælle mig, hvor de kan få Synopsys Installer, url angivet med Synopsys eksisterer ikke mere!

Det ser ud til, at den pakke, du bruger, ikke er den oprindelige.Kør cksum at sammenligne CRC nummer.

Kan du fortælle mig, hvor de kan få Synopsys montør?

mig

Du kan finde Synopsys installatør i her:
ftp://user:hehe (at) elektroda.kicks-ass.net/elo/synopsysinstaller_v1.0.tar.gz

Men installationen er ikke færdig med held, den siger, at jeg har brug Milkyway installation.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back