IC Design jobs i Singapore

A

asic_designer

Guest
Hej alle, Jeg søger job i S'pore. Jeg har arbejdet i 6 år i Digital ASIC Design i Indien. Nu har jeg flyttede her til accomapny min mand. Men jeg får ikke nogen opfordring til job. Kan nogen guide mig? Tak på forhånd. Regards nd

Jeg er ikke sikker på om IC design job, jeg har hørt, at der er meget få virksomheder omkring 30 der, en af min ven fik job der for nylig i mekatronik, han fulgte annoncerne fra lokale avis, jeg gætte med 6yrs exp du ikke bør finde problemer, vil jeg foreslå dig at kontakte nogle konsulenter alle de bedste

hej Priya Kan du give os opgaven links (websteder) i Singapore, hvis u kender nogle. Jeg glæder mig også til at flytte, og med oplevelse i IC-design

der er kun 40 + virksomheder i Singapore i forbindelse IC design, uanset digital, mixed-signal, analog, RF og wafer fab. typisk arbejdskraft er mindre end 1000. hvis du indsnævre bare til at gøre digitale IC design, vil det kun være 1 / 3 af de 40 + virksomheder, du kunne henvende sig og typiske størrelse af IC designere i en virksomhed er gennemsnittet at være omkring 10-15. jobmuligheder inden for dette område er svært at finde. du måske lyst til at prøve de større selskab Infineon som i øjeblikket ser det ud til, at de er de eneste på udkig efter IC designer.

Hej kunne u fortælle mig hvordan man anvende VLSI job i Singapore. Jeg arbejder her som RTL design, verifikation, FPGA Synthesis

Hej nogen kender et firma, der ikke reverse engineering i Singapore? Jeg har 2 år oplevet som en omvendt og simulering ingeniør. Vi bruger kadence som vores værktøj. oh! hvis nogensinde nogen ikke ved, hvad "reverse engineering" er: oversætter vi faktisk chip layout i skemaer og kontrollere den ved hjælp af kadence simulator. det er en del af F & U-afdeling. Jeg vil sætte pris noget input fra jer.

hej folk er der en chance for elektronik, ingeniører og kandidater (studiestart) for at få et job i singapore ..? jeg dont have erhvervserfaring ... kan nogen besked mig adressen på konsulenter eller deres e-mail-id? thanx en million

Hej, Jeg tror, Infineon har degraderet sig selv ved at lægge ud for hele AMS gruppe, der opererer i Indien. Nu igen de bygger der hold i AMS. Denne betyder, at der er noget galt med virksomheder politikker. Anyway, hvis de fortsat kan lide, at så er det ikke sikkert for så vidt som Jobsikkerhed er bekymret, at arbejde i Infineon Tak Shaikh Sarfraz

Jeg tror, at markedet er for mættet for IC designer i Singapore ... Plus alt for mange singaporeansk frisk EE gradienter kunne ikke engang finde job ...

Hej Priya, u arbejder i Singapore? Hvis ja kan u behage guide mig?

Hvorfor dont u prøve STM, ST-Ericsson, Infineon, Broadcom, MediaTek, Kadence, Marvell. Disse MNC gør digital design i singapore .. U kan prøve på deres tilsvarende webportal at anvende job .. Held og lykke ..

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back