IC Designer (Acian Technologies i Singapore)

L

lawrence1972sg

Guest
Acian Technologies er i øjeblikket ved at ansætte konsulenter i IC Design at løse udfordrende og ofte komplekse F & U-spørgsmål, for kunderne i den elektroniske sektor.

At tilbyde en høj grad af diversitet og interesse, den rolle vil også omfatte interaktion med andre højtstående Consultants inden for den elektroniske Excellence Center for at udvikle relationer til potentielle kunder og identifikation af nye forretningsmuligheder

Specifikt Acian Technologies har umiddelbar åbninger i følgende positioner:Titel: IC Designer (Senior Consultant)Start Dato: April 2007Rækkevidden af arbejdet:- I stand til at repræsentere virksomheden og overføre viden i IC Design og udføre F & U-aktiviteter.
- Vær den System Hardware / Chip Architect (især for DSP og Kommunikation Product Development)
- Der foretages F & U-opgaver i relation til IC design, nemlig arkitektoniske udvikling, RTL kodning, syntese, DFT, timing analyse formelle kontrol, magt-analyse, chip gennemførelse, testbench udvikling og verificering.
- Støtte koncept og system ingeniørvidenskab, arbejde med System Architect at definere chip mikro-arkitektur udvikling for ICS.
- Vejledning til et team af IC-designere samt Firmware, hardware og software Developpers i udviklingen af perifere løsninger.QualificationsMaster Degree i Electronics Engineering foretrukne med mindst 5 års erfaring eller First Engineering Degree fra et velrenommeret universitet med mindst 8 års erfaring.Erfaringen- VHDL, Verilog varenomenklatursystem, ASSP, ASIC udvikling og verifikation
- Analog Design, Mixed Signal, PLL
- Erfaring med xDSL / networking teknologi-, kommunikations-protokoller, systemarkitektur og firmware udvikling er meget stærkt foretrukne, men ikke obligatorisk
- Hardware / software co-simulatoin erfaring er en fordel
- Erfaringerne med 8/16/32 bit mikro-controller til indlejrede kontrol ansøgning

Beliggenhed: APAC, Europa og USA
Positioner: 2
Type FasteHvordan at anvende:Upload du genoptage direkte på karrieremuligheder afsnittet: www.aciantechnologies.com.Look out for IC Designer (Senior Consultant)Om Acian Technologies:Acian Teknologi er et uafhængigt konsulentfirma styre outsourcet ingeniørprojekter og ekspertise inden for teknologisk udvikling og system-teknik.Acian Technologies arbejder på tværs af flere brancher, og fokuserer på differentieret, værdiforøgede ingeniørvirksomhed.Acian Technologies klienter omfatter blue chip selskaber inden for jernbane-, rumfarts-, elektronik-, finans-og telekommunikationsmarkederne.For mere information, besøg: www.aciantechnologies.com

Hej,

Jeg er fra Indien.I browsed dit websted.

Nogle spørgsmål?

1.Har du kontorer i Europa, Asien og USA foruden Singapore?Hvis jeg får jobbet, hvordan får jeg H1-B for eksempel hvis du ikke har et kontor i USA?

2.Hvor længe er det projekt, og efter at det, vil jeg gøre?Blot ønsker at vide, hvis det er lang sigt lejlighed eller blot organ-shopping?

Tak

Techcat
Indien, Bombay

Er der nogen åbning endnu nu?

Jeg er meget lidenskabelig gør IC design især i frontend design

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back