IC power kørsel

J

jejeorg

Guest
Hej,
Kan nogen foreslå mig nogle gode læsninger om køre en stor kapacitiv belastning i IC?
Forklare: Jeg har brug for at køre en meget stor magt DMOS i et godt kontrolleret måde
sådan, at jeg kan tænde og slukke den meget store magt DMOS (svarende til 300pF kapacitiv belastning
i worste tilfælde) i maksimalt 1usec (rise and fall gange) med et minimum over-elongations.
Dette er outputtet etape af en lineær spænding-til-strøm omformere (klassisk ordning).
Jeg så for dette problem i mine bøger, men jeg kan ikke finde noget
specifikke eller relateret til.Jeg vil sætte pris på nogle lidt hjælp 8o).

Hej,

Faktisk, jeg er forvirret, om du ønsker at designe en chauffør (fordi dette forum er for analog IC-design), eller du er på udkig efter en MOS chauffør IC.

Jeg tror, du er på udkig efter en MOSFET Driver IC.Der er mange hurtige bilister på markedet, som du kan bruge til f.eks MAX5048 eller TPS2816, UCC27323.

Hvis du ønsker at designe en chauffør til at køre en 300pF i 1usec, så lad mig det vide (det er ikke en hård design) eller se på banen skematiske af ovenstående Devices (i deres datablad)

REG

Analyse af CMOS DIgital Integrated Circuit ..

Kang & Lebici

McGraw Hill

Jeg håber, at dette spring

Tak for dit forslag, jeg kan desværre ikke have den bog ...
Jeg er faktisk prøver at bruge en foldet cascode med en klasse AB output buffer til at køre den store effekt DMOS (findes i Baker berømte bog "CMOS, kredsløbsdesign layout og simulering" og i Camenzind "Designing anolog chips", meget gode bøger ).Vigtigste spørgsmål af denne type op amp er at finde en god byttehandel betwen nuværende forbrug, layout-området og hastighed / kompensation.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back