IC5141 værktøj på Red Hat Enterprise Linux 4,5 version

R

Raj297

Guest
Kære Venner,
Jeg har store problem at installere IC5141 software på Red Hat Enterprise udgave (RHEL 4,5) version.
Er der nogen her har succes?
Ps hjælpe mig give nogle nøgler.
tak og foregribelse for din hjælp.

Jeg har netop setup min IC5141 software på Red Hat Enterprise udgave (RHEL 4,0) version.Jeg brugte c5141.tar der er sat godt på andre computere, og hvad jeg skal gøre, er at untar det i mit hjem bibliotek, og. Cshrc,. Cshinit en cshell fil er alle needed.you kan have en prøve

Hi there,
tak for dine oplysninger.
Af den måde, har du bruge c-Shel eller Bash shell for at installere?
på forhånd tak for din hjælp.

Venlig hilsen,

så vidt jeg ved, at problemet er med softload programmet.det kan ikke arbejde med kerne 2.6 og dermed opsætningen mislykkes.dermed tarball er den eneste mulighed.har nogen installeret ved hjælp Softload om nye Core2Duo maskine på RHEL 5?

IC6.1 softload virker pænt på RHEL5, kan dette softload installatør kan bruges til at indlæse IC5141 cd?

enhver ekspert hjælp .........tak
Hock

Hej, jeg har stødt på det samme problem på RHEL 5,0, og fandt en information fra Cadence, at de planlægger at støtte RHEL 5,0 i 2008.Så jeg faldt den idé at installere lige nu.Hvis du løser problemet, så lad mig det vide.
tak.

haseleddet skrev:

så vidt jeg ved, at problemet er med softload programmet.
det kan ikke arbejde med kerne 2.6 og dermed opsætningen mislykkes.
dermed tarball er den eneste mulighed.
har nogen installeret ved hjælp Softload om nye Core2Duo maskine på RHEL 5?IC6.1 softload virker pænt på RHEL5, kan dette softload installatør kan bruges til at indlæse IC5141 cd?enhver ekspert hjælp .........tak

Hock

Softload er ikke et stort problem.Du kan untar "SOFTLOAD.TAR" fra den første cd i din mappe, og derefter kalder "softload" direkte derfra.

Ingen grund til at indstille "setenv LD_ASSUME_KERNEL 2.4.1" på alle.

IC 5,141 virker meget godt på min nye Core2Duo laptop med Ubuntu 7.04 (Debian bør også være fint).

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back