J
Jaremeth
Guest
Hej alle,
Jeg forsøger at bruge ICD2 Klon oprettet af http://www.stolz.de.be/.
....
Min kredsløb har PIC16F876A, MAX232CPE, BC557, BC547, X-tal 20MHZ
....
for bootloader.
Min PIC16F876A er indlæst ICD661.HEX
for opstartsindlæseren.
for testing and MPLAB7.30
.
Første, jeg har brugt 16F818
for afprøvning og MPLAB7.30.I MPLAB, jeg indstille min COM-port COM1 med 56KB Boudrate.Jeg er også deaktivere FIFO Mode og angive COM-porten indstillingen i "57600,8, ingen, 1, hardward".Du kan se i Picture2 & 3.
show when MPLAB connects to ICD2 Clone and read the status.
Billede 4
og 5
viser, når MPLAB sluttes til ICD2 Klon og læse status.
Jeg synes, det er meget godt resultat, everthing er gået.shows the com port setting in MPLBA.
Billede 6
viser den COM-port indstilling i MPLBA.
Jeg bruger COM1 med 56KB., the connecting message is presented.
Billede 7,
Forbindelsesledningerne besked præsenteres.
MPLAB og ICD2 Klon kan se målet chip i dette tilfælde er 16F818., when I am trying to program, there are message error shown.
Picture 8,
når jeg forsøger at programmere, er der besked fejl vises.
Det drejer sig om "ICD0031: API rammer Error:".
Og nogle mesg om "ICD0152".
Jeg ved ikke, hvad der er galt med min kreds., after trying several reprograms, sometimes the programming is worked.
Picture9,
efter at have prøvet flere reprograms, undertiden programmeringsprocessen er bearbejdet.
men ikke alle, der stadig har nogle fejl gerne Picture8.Please hjælp mig i denne sag, vil jeg gerne rette dette program.Kredsløbet af ICD2 Klon er tilsluttet på Brød bord.Jeg tror ikke, at problemet er, der kommer fra denne sammenhæng i brød bord.Anyway, hvis nogen har en idé eller forslag.venligst oplyse mig .......
Jeg forsøger at bruge ICD2 Klon oprettet af http://www.stolz.de.be/.
....
Min kredsløb har PIC16F876A, MAX232CPE, BC557, BC547, X-tal 20MHZ
....
for bootloader.
Min PIC16F876A er indlæst ICD661.HEX
for opstartsindlæseren.
for testing and MPLAB7.30
.
Første, jeg har brugt 16F818
for afprøvning og MPLAB7.30.I MPLAB, jeg indstille min COM-port COM1 med 56KB Boudrate.Jeg er også deaktivere FIFO Mode og angive COM-porten indstillingen i "57600,8, ingen, 1, hardward".Du kan se i Picture2 & 3.
show when MPLAB connects to ICD2 Clone and read the status.
Billede 4
og 5
viser, når MPLAB sluttes til ICD2 Klon og læse status.
Jeg synes, det er meget godt resultat, everthing er gået.shows the com port setting in MPLBA.
Billede 6
viser den COM-port indstilling i MPLBA.
Jeg bruger COM1 med 56KB., the connecting message is presented.
Billede 7,
Forbindelsesledningerne besked præsenteres.
MPLAB og ICD2 Klon kan se målet chip i dette tilfælde er 16F818., when I am trying to program, there are message error shown.
Picture 8,
når jeg forsøger at programmere, er der besked fejl vises.
Det drejer sig om "ICD0031: API rammer Error:".
Og nogle mesg om "ICD0152".
Jeg ved ikke, hvad der er galt med min kreds., after trying several reprograms, sometimes the programming is worked.
Picture9,
efter at have prøvet flere reprograms, undertiden programmeringsprocessen er bearbejdet.
men ikke alle, der stadig har nogle fejl gerne Picture8.Please hjælp mig i denne sag, vil jeg gerne rette dette program.Kredsløbet af ICD2 Klon er tilsluttet på Brød bord.Jeg tror ikke, at problemet er, der kommer fra denne sammenhæng i brød bord.Anyway, hvis nogen har en idé eller forslag.venligst oplyse mig .......