IE3D spørgsmål - model af DRA under ie3d simulation

A

abdoeng

Guest
hej ll, jeg spørge, om nogen kunne sende mig en model af DRA under ie3d simulation, at jeg forsøger at bruge wave guide metode til at få amplitude og fase af reflekterede bølge. hvordan jeg bestemmer blok af DRA althougth er der kun bestemmelse af begrænset substrat og jord? jeg går møtrik takket

[Quote = abdoeng] Hej ll, jeg spørge, om nogen kunne sende mig en model af DRA under ie3d simulation, at jeg forsøger at bruge wave guide metode til at få amplitude og fase af reflekterede bølge. hvordan jeg bestemmer blok af DRA althougth er der kun bestemmelse af begrænset substrat og jord? jeg går møtrik tak [/quote] Jeg tror, det ikke er muligt at simulere Dielektrisk Resonator Antenne i IE3D men det kan gøres på Fidelity. Både IE3D og Fidelity er fra Zéland Inc. DRA eksempel er givet i Fidelity Manual. hilsen, balaguru.

tak Zéland Jeg gør det så let at bruge min yndlings CST pakke det giver samme resultater som bølgeleder metode jeg bruger floquet mode og periodiske vægge, også jeg får resultaterne af variabel skrå vinkel takket CST

[Quote = balaguru thavamani] [quote = abdoeng] Hej ll, jeg spørge, om nogen kunne sende mig en model af DRA under ie3d simulation, at jeg forsøger at bruge wave guide metode til at få amplitude og fase af reflekterede bølge. hvordan jeg bestemmer blok af DRA althougth er der kun bestemmelse af begrænset substrat og jord? jeg går møtrik tak [/quote] Jeg tror, det ikke er muligt at simulere Dielektrisk Resonator Antenne i IE3D men det kan gøres på Fidelity. Både IE3D og Fidelity er fra Zéland Inc. DRA eksempel er givet i Fidelity Manual. hilsen, balaguru. [/quote] til at designe DRA vi kan bruge IE3D også -------------- i troskab vi kan tegne strukturen direkte ------ men i tilfælde af IE3D u HAV til at bruge flere lag strcture for en DRA at få dine resultater ---- først kontrollere en ------ hule gå til andre

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back