IEEE 802.11a og OFDM modulation ordningen

H

hrkhari

Guest
Hai Fyre: Jeg ville sætte pris på hvis nogen af ​​jer kunne forklare OFDM modulation ordningen i en nøddeskal. Nedenfor er nogle spørgsmål parallelt med denne undersøgelse: 1. Hvilken type bæresignal anvendes i denne gradueringsordning?. 2. Hvad tidsdomænet tilsvarende signal anvendes som basisbåndsignal?. 3. Hvilken type af transmitter foretrækkes i overensstemmelse med dette IEEE 802.11a standard (Direkte konvertering eller lav IF eller noget andet)? 4. Hvad er den klasse af effektforstærkeren foretrækkes i denne modulation ordning, og hvorfor?. Jeg ville også sætte pris på hvis du kunne give mig værdifulde links lede til en simpel forklaring på denne gradueringsordning, og hvordan den bruges til at konstruere IEEE 802.11a senderen system i RFIC design. På forhånd tak

Jeg har den standard, og jeg har arbejdet i design en SoC for denne standard, og nogle nære standarder som IEEE 802.11b .. Fortæl mig, hvis der er ingen før har uploadet standarden, så jeg kan uploade det til u .. Jeg foreslår også u hrkhari at læse standarden først, før u stille de tekniske spørgsmål .. Måske u kan finde svar på alle disse spørgsmål ..

Kære Fyre: Jeg sætter pris på, hvis du venligst kunne sende IEEE 802.11a standard som nævnt, da jeg ikke holder nogen af ​​disse dokumenter i øjeblikket. Jeg havde prøvet at søge efter denne standard, men ude af stand til at finde nogen i de udstationering lister. På forhånd tak

hvis 802.11a kan fortælle mig den detaljerede beskrivelse på OFDM?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back